MO | Webshop

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
MO Webshop
Bead Anonymous
MO | Webshop

Bericht door MO Webshop » zo 17 jan 2010 21:47

Met kralen, veren, zaden, stenen die ik heb meegebracht van verre reizen, heb ik een unieke collectie ontworpen. Alle items zijn nu gemakkelijk online te bestellen via mijn webshop.

Ik ben pas net begonnen, en ben benieuwd hoe ik wat meer naamsbekendheid kan krijgen voor mijn webwinkel. Heeft er iemand tips voor me? Of zijn er sieraden beurzen waar ik me voor kan aanmelden oid? Alvast heel erg bedankt!!

Groetjes,
Monique

http://www.modesignwebshop.nl
100% Handmade fashion & accessories
logo2.jpg
logo2.jpg (77.7KiB)1632 keer bekeken
Laatst gewijzigd door MO Webshop op zo 17 jan 2010 22:38, 5 keer totaal gewijzigd.

sanegdokter
Moderator
Contacteer:

Re: MO | Webshop

Bericht door sanegdokter » zo 17 jan 2010 21:56

Hoi, ik heb je berichtje even verplaatst naar het goeie subforum. Overigens denk ik dat de meeste onder ons zelf sieraden maken en dus niet op zoek zijn. :wink:
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Gesloten