Feedback gevraagd over mijn nieuwe site !

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
Juffrouw Juul
Bead Starter
Contacteer:
Feedback gevraagd over mijn nieuwe site !

Bericht door Juffrouw Juul » vr 14 aug 2009 21:41

Over een paar dagen hoop ik met mijn nieuwe site online te gaan :banaan:
Juffrouw Juul heb ik via mijnwebwinkel en dat werkt allemaal super maar omdat ik niet nog een keer 20,-pm kwijt wilde zijn heb ik mijn nieuwe shop ergens anders onder gebracht maar ik word er helemaal gek van !!!!!!!
Alles werkt anders en overal moet je codes bij zetten om iets gedaan te krijgen maar langzamerhand word het echt al wat en ziet het er toch wel weer erg mooi uit.

Graag hoor ik van jullie of er nog wat verbeterd zou kunnen worden.
Moet er wel bij zeggen dat hij nog niet helemaal af is en er nog artikelen aangevuld moeten worden hoor.

http://www.design-yourownworld.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
Groetjes Miranda

createss
Bead Designer

Re: Feedback gevraagd over mijn nieuwe site !

Bericht door createss » za 15 aug 2009 09:39

De site ziet er goed uit en is lekker vrolijk door al die kleurtjes :banaan: :banaan:

Een minpuntje (vind ik): bij de kettingen zie je op de foto alleen een deel van de ketting, dus niet het geheel. En er staan geen afmetingen bij, dus een potentiële klant heeft geen idee hoe groot/lang de ketting is.

Juffrouw Juul
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Juffrouw Juul » za 15 aug 2009 12:14

Je hebt helemaal gelijk, dat word nog verranderd want er zitten nog geen slotjes op :wink:
Groetjes Miranda

Inkiepinkie
Bead Interested

Bericht door Inkiepinkie » za 15 aug 2009 13:23

leuke kleurtjes.

Echter waarom niet investeren in een goed programma en hosting?
zelf heb ik Mijn Webwinkel Pro van Logivert en hosting bij hosting2go. Nooit problemen mee en hosting is slechts € 28,56 incl. BTW per jaar.
Groetjes

Ingrid

te veel hobbies, te weinig tijd! :-)

Juffrouw Juul
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Juffrouw Juul » za 15 aug 2009 15:07

Nou ja dit is natuurlijk mijn 2e shop, mijn andere winkel werkt super maar daar betaal ik dan ook 19,- pm voor.
Wel duur maar dit is dan ook een proffesionele site met oa facturen genereren ed.....

Ik vind ook de uitstraling van deze 2e shop wel goed maar het werkt gewoon niet helemaal lekker omdat je veel met html codes moet werken en daar gaat gewoon zoveel tijd inzitten.Maar ik moet zeggen, ik ben nu al een aantal dagen bezig en het word natuurlijk steeds makkelijker en als de opzet goed is hoef ik op den duur alleen maar foto's bij te plaatsen.
Groetjes Miranda

Inkiepinkie
Bead Interested

Bericht door Inkiepinkie » zo 16 aug 2009 09:08

ja maar met mijn webwinkel genereer je ook je facturen, en kun je je omzetsplitsing ook uitdraaien en dan vind ik 19,- pmd toch wel prijzig. Ik heb mijn pakket er inmiddels al uit en het kost mij niets anders meer dan de hosting van net geen 29,- op jaarbasis. Je kunt de verkopen ook exporteren naar een boekhoudprogramma, dus hartstikke ideaal.(naar mijn mening, maar ja, ik zit in het dagelijks leven als assistent boekhouding in een groot bedrijf, dus heb ik makkelijk kletsen natuurlijk).

Je hebt wel gelijk natuurlijk, het gaat allemaal steeds gemakkelijker naar mate je het vaker doet , zeker met foto's plaatsen, want ik vind daar gaat toch wel de meeste tijd in zitten.
Groetjes

Ingrid

te veel hobbies, te weinig tijd! :-)

Froukje's pronk
Bead Reader

Bericht door Froukje's pronk » zo 22 nov 2009 19:08

Ik ben helemaal wég van je website. Ziet er ontzettend gezellig en vrolijk uit.
Door het design wordt je ook echt geprikkeld om iets te kopen.
Alle lof!

Gesloten