Heel graag wil ik van jullie horen wat jullie van mijn webwinkeltje vinden. Tot nu toe alleen van vrienden gehoord dat het er leuk uitziet, maar dat zou ik ws van hun ook zeggen. Dus graag een objectief oordeel, tips, trucs etc. Ik zal hetzelfde doen voor jullie webwinkeltjes.
http://mijnwebwinkel.nl/winkel/froukjespronk
Alvast bedankt, Froukje.
PS: ik heb een nieuwe update erop gezet met zelfgemaakte fimo-kralen.
webwinkel Froukje's pronk
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
-
- Bead Reader
Laatst gewijzigd door Froukje's pronk op ma 04 jan 2010 14:07, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Bead Starter
- Contacteer:
Re: webwinkel Froukje's pronk
Ik vind het geheel er erg leuk uitzien.Het enige wat me erg opviel is dat ik je sieraden erg goedkoop vind. Kan me haast niet voorstellen dat je er zo winst uit haald. Je maakt namelijk hele leuke dingen die in mijn ogen wel duurder geprijst mogen worden.
Ik bedoel dit positief hoor
-
- Bead Reader
Hmm, ja dat hoor ik meer. Maar mijn bedoeling is ook niet om winst te maken, maar weer wat geld terug te zien, zodat ik weer wat nieuws kan maken, omdat mijn hobby anders onbetaalbaar wordt.
Bedankt voor je feedback.
Bedankt voor je feedback.
-
- Bead Reader
Hoewel ik in eerste instantie niet aan de sieraden hoef te verdienen, heb ik de prijzen toch aangepast. Je hebt ook wel gelijk. Er zitten tenslotte ook heel wat uurtjes werk in.pluissebol schreef:Ik vind het geheel er erg leuk uitzien.Het enige wat me erg opviel is dat ik je sieraden erg goedkoop vind. Kan me haast niet voorstellen dat je er zo winst uit haald. Je maakt namelijk hele leuke dingen die in mijn ogen wel duurder geprijst mogen worden.
-
- Bead Starter
- Contacteer:
Nou helemaal goed toch meis, je zal zien dat mensen dat er echt wel voor over hebben hoor. Tenslotte zijn het allemaal handgemaakte werkjes. Voor de "goedkope" sieraden gaan ze wel naar het kruitvat ofzo.
Ik vind je site er erg leuk uit zien in ieder geval.
Ik vind je site er erg leuk uit zien in ieder geval.
Leuke site met leuke sieraden, vooral die rode beaded treasure armband vind ik erg mooi (en ook erg goedkoop).
Groetjes van Monica