Hoi mensen!
Sinds eergisteren is nieuwe webshop online! Hier vind je allerlei sieraden als kettingen, armbanden, oorbellen, shawls en tassen!
Ook enkele zelf gemaakte armbanden, heel erg leuk al zeg ik zelf!
Neem een kijkje en zeg maar wat je er van vindt! Tips zijn altijd welkom!
http://www.sotrendy.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Nieuwe sieraden webshop online "So Trendy"
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Suzanne1804
- Bead Fan
Re: Nieuwe sieraden webshop online "So Trendy"
Mooi opgezet hoor, ziet er keurig uit! Overzichtelijk.
Al vind ik zelf de kleuren van de tekst en lay-out niet altijd goed bij elkaar passen, maar dat is misschien een kwestie van smaak.
Al vind ik zelf de kleuren van de tekst en lay-out niet altijd goed bij elkaar passen, maar dat is misschien een kwestie van smaak.
Dank je, dat groen en oranje bedoel je zeker? Zit ik zelf tenminste beetje mee..
- Suzanne1804
- Bead Fan
ja, die bedoel iksuusje007 schreef:Dank je, dat groen en oranje bedoel je zeker? Zit ik zelf tenminste beetje mee..

ik vind het oranje op zich wel goed erbij passen, maar dan zou ik het minder fel doen.
Voor het groen zou ik een andere kleur pakken.
Ik denk dat wanneer je je groen aanpast naar ook iets in de rood/ aubergine/ oranje tinten.. dat het wel matcht eerlijk gezegd.
Verder zou ik je menu wat opvallender maken. Als ik op je hoofdpagina kom heb ik niet gelijk van "hee daar kan ik op doorklikken voor meer".
Succes, Nelleke
Verder zou ik je menu wat opvallender maken. Als ik op je hoofdpagina kom heb ik niet gelijk van "hee daar kan ik op doorklikken voor meer".
Succes, Nelleke
Close your eyes .. and dream
Ok, bedankt voor jullie reacties!