Ik heb een blog!

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
Rooos
Bead Intelligent
Contacteer:
Ik heb een blog!

Bericht door Rooos » zo 12 jul 2009 16:50

Toen ik gisteren door een kralenvriendinnetje uit Engeland gevraagd werd of zij een ring die ik met een van de cabs uit haar shoppie gemaakt had, op haar blog mocht zetten (natuurlijk mag dat) en ik later ging kijken http://rosebudlia.blogspot.com/....kreeg ik ineens de kriebels om zelf ook een blog te starten.
Mijn website schiet niet op en het is in principe toch alleen om mijn foto's te kunnen tonen, ik doe het niet voor de verkoop of zo.
Dus ik heb wat info ingewonnen en ben aan de slag gegaan en hier is het resultaat:

http://curirosa.wordpress.com/

Wat vinden jullie er van?

kralenroosje
Bead Designer
Contacteer:

Re: Ik heb een blog!

Bericht door kralenroosje » zo 12 jul 2009 18:40

leuk en al goed bezig geweest vandaag zeg!!!!
en je ketting india vind ik helemaal SUPER. :applaus:

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 12 jul 2009 18:52

leuk! wel goed dat je meteen al veel erop heb gezet, als iemand je dan toevallig vind dan is er meteen al veel info, des te meer kans dat ze het toevoegen aan favorieten. :) Leuk gedaan ook zo met al de foto's! Ja blogs zijn leuk en verslavend, ik dacht er een keer serieus aan eentje samen met mijn zus te starten, lijkt zo leuk allemaal, maar goed, ikzelf ben al zoveel tijd kwijt aan kralen.com en het forum enzo, ik hou me maar in....
Enneh bedankt voor het verwijzen naar creadream en mijn forum :bedankt:

Rooos
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Rooos » zo 12 jul 2009 20:13

Ja, ik had ook zoveel waar ik trots op ben en graag op zo'n site plaats...dus ik ben even stevig aan de gang geweest. Op zich viel het nog wel mee, het regende toch vandaag :wink:

Dank jullie wel! Ik ben er erg blij mee!

@Sandra, graag gedaan hoor. Het is ook mijn favoshoppies lijstje...en iedereen die mijn blog bekijkt ken ik via de forums....dit forum was het eerste waar ik ooit mee begon, gos wat vond ik het toen eng en spannend allemaal.... :mrgreen:

sanegdokter
Moderator
Contacteer:

Bericht door sanegdokter » ma 13 jul 2009 08:09

Leuk Roos! Altijd leuk te zien en te lezen waar een ander mee bezig is! Ziet er erg mooi uit! :D
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

De Sierkip
Bead Chatter

Bericht door De Sierkip » ma 13 jul 2009 08:24

Wauw, mooie blog heb je!! :applaus: Dat heb je snel gedaan, petje af! Prachtige creaties, die ring is schitterend!! Heb zelf ook een blog, vind het nog best lastig ook daar nog weer tijd voor te maken om er regelmatig wat op te zetten. De dag zou best af en toe wel 48 uur mogen duren, hihi. :wink:

Rooos
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Rooos » ma 13 jul 2009 11:45

Dank jullie wel... en ik ken het, ik heb ook een chronisch tijdgebrek...vreselijk frustrerend dat een mens ook nog moet slapen.....zonde van je tijd...
Maar ik ben errug blij met mijn blog!!!! Fijn dat jullie het ook leuk vinden! :mrgreen:

createss
Bead Designer

Bericht door createss » ma 13 jul 2009 11:53

Leuk Roos!!! Is ook gaaf om te lezen en om foto's te kijken.
Ik hou wel van een blog, vind ik gezelliger dan alleen een website :D Bovendien kun je er veel meer op kwijt dan alleen sieraden.

Mijn website is nog steeds niet af, ik speel ook regelmatig met het idee om er een blog voor in de plaats te doen.

Kikkertje
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Kikkertje » ma 13 jul 2009 12:19

Leuk! Een blog nodigt inderdaad meer uit om even te lezen, maar ook vanwege de tijd hou ik het maar bij mijn website.
Groetjes, Marjan

Rooos
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Rooos » ma 13 jul 2009 18:01

Ja, mijn website bleef maar in de planning....ik was een eind, maar steeds niet tevreden en dit groeide als het ware ineens vanzelf in anderhalve dag....superleuk!

CreaCorina
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door CreaCorina » ma 20 jul 2009 13:49

Leuke blog
Groetjes van Corina

Afbeelding

Rooos
Bead Intelligent
Contacteer: