Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
-
Crearen
- Bead Believer
-
Contacteer:
Bericht
door Crearen » do 11 jun 2009 21:41
Ik heb even vluchtig gekeken maar vindt het er mooi uitzien. Er straalt rust van af en dat komt ten goede van de prachtige sieraden die je maakt. Ik vindt ze er mooi en trendy uit zien. De prijzen vindt ik persoolijk wat aan de lage kant.....
-
sanegdokter
- Moderator
-
Contacteer:
Bericht
door sanegdokter » vr 12 jun 2009 09:09
Crearen schreef:Ik heb even vluchtig gekeken maar vindt het er mooi uitzien. Er straalt rust van af en dat komt ten goede van de prachtige sieraden die je maakt. Ik vindt ze er mooi en trendy uit zien. De prijzen vindt ik persoolijk wat aan de lage kant.....
Helemaal mee eens!

Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie
-
Kralenannie
- Bead Designer
Bericht
door Kralenannie » vr 12 jun 2009 09:11
Me too
![:P LOL [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]](./images/smilies/tongue3.gif)
Groetjes, Anita
-
Jeanette
- Bead Producer
-
Contacteer:
Bericht
door Jeanette » vr 12 jun 2009 09:11
Ik vind je site ook erg mooi rustig. Je prijzen zouden inderdaad best wat hoger mogen hoor! En het is jammer dat de foto's van de oorbellen niet scherp zijn...
Groetjes Jeanette
-
binouk
- Bead Anonymous
Bericht
door binouk » vr 12 jun 2009 09:16
ja foto's scherp krijgen is echt lastig; haha
maar dank jullie wel voor de feedback; prijzen maken vind ik ook erg moeilijk ja
zal er nog wel eens kritisch na kijken
gr bianca
-
Cabogirl
- Bead Starter
Bericht
door Cabogirl » vr 12 jun 2009 14:12
Ik vind het ook een mooie website, rustig van kleur.
-
Ellen
- Bead Monster
Bericht
door Ellen » vr 12 jun 2009 17:11
Ben het eens met al wat er al gezegd is

Groetjes Ellen.
-
De Sierkip
- Bead Chatter
Bericht
door De Sierkip » vr 12 jun 2009 18:11
Gefeliciteerd met je eigen site. Vind hem mooi en idd heel rustig overkomen. Ik zou wel bij de kettingen een kleine omschrijving doen, zoals je ook bij de armbanden gedaan hebt. Over de prijzen kan ik niet goed oordelen, vind ik zelf ook erg moelijk. Succes ermee!!
-
Saga Suus
- Bead Producer
-
Contacteer:
Bericht
door Saga Suus » za 13 jun 2009 15:13
Mooie overzichteljke en rustige site, prettig in gebruik. Alles werkt ook en dat vind ik altijd heel belangrijk. Misschien een paar tips: je prijzen zijn erg laag, vermeld ook lengtes van sieraden en ik zie nergens iets over verzendkosten/algemene voorwaarden en dat soort dingen. Misschien is dat wel handig om erop te zetten voor je klanten.
Succes met je site!