Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
-
Jeanette
- Bead Producer
-
Contacteer:
Nu dan toch een echte Jeanette-jewels!
Bericht
door Jeanette » do 07 mei 2009 10:20
Hallo allemaal,
Ik heb hier een tijd terug al mijn freewebs site laten zien, maar ik was m zo beu dat ik toch maar een echte .nl site ben gaan maken.
Ik weet dat de foto's nog steeds niet goed zijn, als ik een keer echt veel tijd heb ga ik ze opnieuw doen. Maar voor nu even: wat vinden jullie? Heb ik dingen over het hoofd gezien, klopt er misschien iets nog niet of heb ik iets heel vreemds gedaan? (als je m helemaal geweldig vindt mag je het ook zeggen hoor

)
http://www.jeanette-jewels.nl
Groetjes Jeanette
-
Elsje
- Bead Brilliant
Bericht
door Elsje » do 07 mei 2009 10:36
Ik vind het een pracht site! Het kleurgebruik en je mooie plaatje zorgen voor een zeer verzorgde en professioneel uitziende site; goed gedaan!
Het is een klein beetje jammer dat je niet de hele pagina in 1 keer kunt zien, je moet de balk naar links en rechts schuiven (en ik heb een groot scherm) maar dat vind ik echt niet onoverkomelijk hoor.
Groetjes Els,
-
Jeanette
- Bead Producer
-
Contacteer:
Bericht
door Jeanette » do 07 mei 2009 11:16
Ja zei mijn vriend ook al dat dat bij hem was... ik heb een breedbeeldschem en daar is mijn site op gemaakt...
Groetjes Jeanette
-
Cabogirl
- Bead Starter
Bericht
door Cabogirl » do 07 mei 2009 13:01
Hi Jeanette,
Wat een mooie website! Mooie kleuren, lekker rustig.
Groetjes Lucy
-
sanegdokter
- Moderator
-
Contacteer:
Bericht
door sanegdokter » do 07 mei 2009 13:31
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie
-
CreaCorina
- Bead Fanatic
-
Contacteer:
Bericht
door CreaCorina » ma 11 mei 2009 10:28
Mooie website,keurig overzichtelijk
Voor de letterkleur zou ik inderdaad een wat meer contrasterende kleur pakken,dat leest iets prettiger.
Groetjes van Corina