21/03: Website Specialesieraden.nl vernieuwd

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
Lenny
Bead Believer
Contacteer:
21/03: Website Specialesieraden.nl vernieuwd

Bericht door Lenny » za 21 mar 2009 21:46

Dag allemaal,

Ik heb mijn website weer eens vernieuwd! Ik heb Wordpress geinstalleerd waardoor ik mijn site nu makkelijker kan onderhouden. Ook kunnen mensen reacties plaatsen, dat vind ik zelf erg leuk. Er staat nog veel engels in en hier en daar moet de boel netjes uitgelijnd worden, maar na twee dagen hard werken ben ik al heel tevreden met het resultaat.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, ik lees het graag hier of op mijn site ;)

Groetjes,

Lenny
Sinds ik moeder ben heb ik wat minder tijd voor mijn hobby, maar het blijft kriebelen!

ellybudding
Bead Hysteric
Contacteer:

Re: 21/03: Website Specialesieraden.nl vernieuwd

Bericht door ellybudding » di 24 mar 2009 19:45

Ik vind het een keurige site, leuk gedaan!

1 klein dingetje viel mij op de homepagina op: handgemaakt met glaskralen, ..., stras en liefde. Bij diverse armbanden heb je het over strass.

groetjes
Elly

Amie
Bead Producer
Contacteer:

Re: 21/03: Website Specialesieraden.nl vernieuwd

Bericht door Amie » di 24 mar 2009 19:49

Ow ik vind het een prachtige site zeg, heb je dit zelf zo in elkaar gezet?
Zo ja, mag ik vragen welk programma je hiervoor hebt gebruikt?
Groetjes Amie

Gesloten