FRUTSELS!!
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Frutsels
- Bead Interested
- Contacteer:
http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/frutsels/
Staat nog heel erg in z'n eerste loopschoenen hoor, ben er mee bezig.
Door een aantal vervelende dingen die er de laatste tijd gebeurd zijn
heb ik er niet zoveel aan gedaan. Maar ik heb weer goede moed, en ga het dus weer oppakken!
Groetjes!!
Jantina
Staat nog heel erg in z'n eerste loopschoenen hoor, ben er mee bezig.
Door een aantal vervelende dingen die er de laatste tijd gebeurd zijn
heb ik er niet zoveel aan gedaan. Maar ik heb weer goede moed, en ga het dus weer oppakken!
Groetjes!!
Jantina
Laatst gewijzigd door Frutsels op za 07 feb 2009 10:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Re: FRUTSELS!!
de 1e opzet is leuk hoor, vind ik.
Warme kleuren, ik hou daar wel van.
Succes ermee
Warme kleuren, ik hou daar wel van.
Succes ermee

Groetjes Ellen.
- Biebeltsje
- Bead Designer
- Contacteer:
Het is een mooie site aan het worden, vindt idd de kleuren mooi en warm!
En wat een mooie foto's
en natuurlijk de sieraden ook hé

En wat een mooie foto's

- Sylvi@
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Ziet er goed uit, mooie sieraden! Tenminste wat ik er van kan zien......de foto's zijn wat klein. Als ik er op klik worden ze niet groter.....ik krijg alleen een omschrijving en de prijs te zien
Site ziet er erg gezellig uit!

Site ziet er erg gezellig uit!
Groetjes Sylvia 

- Biebeltsje
- Bead Designer
- Contacteer:
Ik kan ze wel vergroten, heb je al eens geprobeerd, wanneer je de details ziet, om dan weer op de foto te klikken?

-
- Bead Chatter
Mooie site, overzichtelijk, rustig en mooie foto's!
Misschien nog een kopje met voorwaarden toevoegen?? Met daarin verzendkosten en dat soort dingen. En evt. een verdeling maken tussen armbanden en kettingen?? Dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten, alleen bedacht ik deze dingen nog. Bij de verkochte sieraden zou ik het toevoegen aan winkelwagen eruit halen, als dat mogelijk zou zijn. Misschien kun je er wat mee. Leuk bedachte actie heb je!! Veel succes met je site!!
Groetjes, Simone

Groetjes, Simone
Mooie site. Ben benieuwd hoe hij is geworden als hij helemaal af is.
Ik kan de foto's wel vergroten, zelfs 2 keer.
Ik kan de foto's wel vergroten, zelfs 2 keer.

Groetjes
Hilde
- Frutsels
- Bead Interested
- Contacteer:
Dat is idd een goeie, van dat winkelmandje, heb ik direct even anders gedaansimonekuijt schreef:Mooie site, overzichtelijk, rustig en mooie foto's!Misschien nog een kopje met voorwaarden toevoegen?? Met daarin verzendkosten en dat soort dingen. En evt. een verdeling maken tussen armbanden en kettingen?? Dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten, alleen bedacht ik deze dingen nog. Bij de verkochte sieraden zou ik het toevoegen aan winkelwagen eruit halen, als dat mogelijk zou zijn. Misschien kun je er wat mee. Leuk bedachte actie heb je!! Veel succes met je site!!
Groetjes, Simone

En op de een of andere manier is dat kopje voorwaarden verdwenen, die had ik wel gemaakt namelijk. Dus die ga ik nog weer eens aanmaken, maar moet nu echt even met m'n armband bezig. En idd, armbanden/kettingen apart is ook een goed idee, heel goed!
Bedankt voor de tips, heerlijk!!
En iedereen natuurlijk ook bedankt voor de lieve woorden

Groetjes! Jantina

- Sylvi@
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Als ik details aanklik, krijg ik helemaal geen foto. Misschien een Vista probleem?Biancaatje schreef:Ik kan ze wel vergroten, heb je al eens geprobeerd, wanneer je de details ziet, om dan weer op de foto te klikken?
Groetjes Sylvia 

- Frutsels
- Bead Interested
- Contacteer:
Nah, wat gek! Wij hebben zelf ook Vista, dus dat moet het probleem niet zijn. Ik kan zelf ook gewoon de foto's vergroten door erop te klikken. Ik snap echt niet hoe dit nu kan...
Heb mijn armbanden, kettingen en setjes in aparte categorieen onderverdeeld, bedankt voor de tip nogmaals! Ziet er veel overzichtelijker uit zo.
Groetjes!
Jantina
Heb mijn armbanden, kettingen en setjes in aparte categorieen onderverdeeld, bedankt voor de tip nogmaals! Ziet er veel overzichtelijker uit zo.
Groetjes!
Jantina

- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:

Ik krijg alleen vergrotingen als ik crtl-alt ingedrukt houd

ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ