![:P LOL [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]](./images/smilies/tongue3.gif)
mijn website
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- marindasnippe
- Bead Dreamer
- Contacteer:
heb mijn website nu grotendeels aangepast... wat een werk... kan even geen computer meer zien
al is het wel een geldig excuus om mijn vriend achter de computer weg te krijgen... ben benieuwd wat iedereen er nu van vindt
![:P LOL [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]](./images/smilies/tongue3.gif)
Re: mijn website
Hoi Marinda,
Met het gevaar een zeur gevonden te worden wil ik toch nog wat (opbouwende!!) kritiek geven.
Ik vind de layout nu eerlijk gezegd heel minimaal en een beetje saai. Het spreekt me niet echt aan. Sorry
Verder zou ik het "exclusief verzendkosten" wel duidelijk vermelden, maar op een andere plek dus niet boven je sieraden, want dan trekt dat de meeste aandacht ipv je sieraden en dat is jammer. Als je het duidelijk in je algemene voorwaarden (bij bestellen?) zet moet dat voldoende zijn.
En misschien nog een tip; als je klikt op een foto om die te vergroten opent hij niet in een nieuw scherm. Het gevaar daarvan is dat klanten daarna wegklikken en je site kwijt zijn (en niet altijd de moeite zullen nemen om weer terug te komen)
Nou succes en onthoud: smaken verschillen, dit is maar mijn mening.
Met het gevaar een zeur gevonden te worden wil ik toch nog wat (opbouwende!!) kritiek geven.
Ik vind de layout nu eerlijk gezegd heel minimaal en een beetje saai. Het spreekt me niet echt aan. Sorry

Verder zou ik het "exclusief verzendkosten" wel duidelijk vermelden, maar op een andere plek dus niet boven je sieraden, want dan trekt dat de meeste aandacht ipv je sieraden en dat is jammer. Als je het duidelijk in je algemene voorwaarden (bij bestellen?) zet moet dat voldoende zijn.
En misschien nog een tip; als je klikt op een foto om die te vergroten opent hij niet in een nieuw scherm. Het gevaar daarvan is dat klanten daarna wegklikken en je site kwijt zijn (en niet altijd de moeite zullen nemen om weer terug te komen)
Groetjes Emberlynn
- marindasnippe
- Bead Dreamer
- Contacteer:
hoi hoi... qua verzendkosten ben ik het met je eens... nieuw venster is moeilijk... die optie krijg ik niet voor elkaar in freewebs... eerst namelijk wel, maar nu niet meer, vandaar dat ik het nu zo heb gedaan. ik vind zelf mijn site nu wat rustiger en meer mezelf... maar zoals je zei smaken verschillenEmberlynn schreef:Hoi Marinda,
Ik vind de layout nu eerlijk gezegd heel minimaal en een beetje saai. Het spreekt me niet echt aan. Sorry![]()

-
- Bead Chatter
Zo zie je maar weer hoe smaken verschillen, want ik vind het juist heel mooi zo rustig! In mijn ogen niet saai. Leuk met de gekleurde kaders om je creaties heen! Jammer dat dat nieuwe venster niet wil lukken, want ik klikte hem ook weg. Misschien gaat het nog lukken!
Verder vind ik het een leuke site!! Veel succes ermee en met de verkoop!
Groetjes, Simone
Verder vind ik het een leuke site!! Veel succes ermee en met de verkoop!

Groetjes, Simone