eindelijk een website!
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
sinds kort heb ik ook een website: m'n man heeft er heel wat uurtjes op zitten zweten, maar ik ben trots op hem: ik ben er heel blij mee.
om de foto's van de sieraden moet nog een kadertje o.i.d., daar wordt nog aan gewerkt.
hebben jullie nog tips ter verbetering/verduidelijking?
http://www.derozenkraal.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
groeten, Nineke
om de foto's van de sieraden moet nog een kadertje o.i.d., daar wordt nog aan gewerkt.
hebben jullie nog tips ter verbetering/verduidelijking?
http://www.derozenkraal.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
groeten, Nineke
- Annemie
- Bead Brilliant
- Contacteer:
Re: eindelijk een website!
Mooie site!!! Echt heel netjes, overzichtelijk, prachtig. Ik kan er geen foutje in ontdekken.
Een piepklein tipje: je kunt je foto's met bijvoorbeeld photoshop bewerken zodat ze wat helderder en mooier van kleur worden. Nu is de achtergrond soms erg grijs en komen de kleuren niet zo mooi uit. Dat is zonde, want je maakt hele mooie dingen.
Een piepklein tipje: je kunt je foto's met bijvoorbeeld photoshop bewerken zodat ze wat helderder en mooier van kleur worden. Nu is de achtergrond soms erg grijs en komen de kleuren niet zo mooi uit. Dat is zonde, want je maakt hele mooie dingen.
- Kikkertje
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Mooie site. Ik sluit me aan bij de opmerking over de foto's. Je maakt mooie sieraden, ik vind de foto's van je open huis ook erg leuk.
Groetjes, Marjan
-
- Bead Chatter
Hallo plaatsgenoot,
Je hebt een erg mooie site!!
Overzichtelijk en rustig. En heel compleet met je informatie.
En je maakt echt erg mooie dingen!!
Jammer dat je geen workshops geeft, ik zou nog wel wat van je kunnen leren, denk ik!
Veel succes met je site!! Ik houd je volgende open dag in de gaten!
Groetjes, Simone
Je hebt een erg mooie site!!

Overzichtelijk en rustig. En heel compleet met je informatie.
En je maakt echt erg mooie dingen!!
Jammer dat je geen workshops geeft, ik zou nog wel wat van je kunnen leren, denk ik!
Veel succes met je site!! Ik houd je volgende open dag in de gaten!
Groetjes, Simone
Ziet er heel goed uit en wat bewonderenswaardig dat je alles aan goed doel doneert!
Groetjes Emberlynn
bedankt voor jullie reacties! altijd leuk om te lezen.
mijn man is inderdaad bezig om de foto's te bewerken, ik ben super onhandig met de computer, daarom heeft er ook nooit een foto van mij bij eigen creaties gestaan.
groeten, Nineke
mijn man is inderdaad bezig om de foto's te bewerken, ik ben super onhandig met de computer, daarom heeft er ook nooit een foto van mij bij eigen creaties gestaan.
groeten, Nineke
Hallo Emberlynn,
dank je voor je compliment dat ik alles aan goede doelen doneer, maar op deze manier kun je doorgaan met je hobby: sieraden maken.
ik zeg altijd: ik heb een hobby die mij geen geld kost maar wel wat oplevert voor een ander.
zelf heb ik mijn kosten vergoed en zo nu endan eens leuke ketting voor mezelf, de rest is voor het goede doel. Misschien een idee voor anderen om dit zo te doen, op deze manier verkoop je ook meer, omdat het een goed doel dient.
en Simone, leuk om een barnevelder te treffen hier, je hoeft niet te wachten tot de volgende open dag, hoor! ik ben elke donderdagmiddag open, je bent van harte welkom!
Of moet je dan werken?
groeten, Nineke
dank je voor je compliment dat ik alles aan goede doelen doneer, maar op deze manier kun je doorgaan met je hobby: sieraden maken.
ik zeg altijd: ik heb een hobby die mij geen geld kost maar wel wat oplevert voor een ander.
zelf heb ik mijn kosten vergoed en zo nu endan eens leuke ketting voor mezelf, de rest is voor het goede doel. Misschien een idee voor anderen om dit zo te doen, op deze manier verkoop je ook meer, omdat het een goed doel dient.
en Simone, leuk om een barnevelder te treffen hier, je hoeft niet te wachten tot de volgende open dag, hoor! ik ben elke donderdagmiddag open, je bent van harte welkom!
Of moet je dan werken?
groeten, Nineke
- CreaCorina
- Bead Fanatic
- Contacteer:
-
- Bead Discoverer
Mooie site Nineke!
En mooie sieraden uiteraard.
Ik had het adres al gekregen via Rosanne
En mooie sieraden uiteraard.
Ik had het adres al gekregen via Rosanne

Mooie site en overzichtelijk ook. Mooie sieraden maak je. Helemaal mijn smaak!!!!

Erg leuke site. Leuk ook met de foto op de beginpagina!!!