Eindelijk mijn Website aangepast
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Eindelijk heb ik mijn website aangepast, nadat mijn website van eigensite niet meer te gebruiken was. Er staan nu veel nieuwe fimo dingetjes bij.
Groetjes, Heleen
- CreaCorina
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Wat mij stoort is als ik op bv kettingen duw, dat ik dan in eerste oogopslag niets zie. Dan moet ik 'even' zoeken en zie ik dat ik nog moet verder klikken naar volwassen of kindersieraden. Ik zou het fijner vinden als ik in het midden op een button zou kunnen klikken om verder te gaan.
Maar voor de rest vind ik het een leuke site met mooie creaties!
Maar voor de rest vind ik het een leuke site met mooie creaties!
Oohja nog een 2 kleine opmerkingen. Ik vind het redelijk storend dat ik bv op pandorastijl volwassenen klik en dat er dan niets is, netzo bij nieuw augustus.
En de kralen in pandora stijl, van welk materiaal zijn deze gemaakt? Ik vermoed van Fimo maar er staat niets bij.
Ik hoop dat je wat aan mijn opmerkingen hebt, nog veel succes verder.
En de kralen in pandora stijl, van welk materiaal zijn deze gemaakt? Ik vermoed van Fimo maar er staat niets bij.
Ik hoop dat je wat aan mijn opmerkingen hebt, nog veel succes verder.