mijn website!!
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
http://butterflyjewell.weebly.com" onclick="window.open(this.href);return false;
nog niet helemaal zoals ik zou willen, maar het begin is er!!
nog niet helemaal zoals ik zou willen, maar het begin is er!!
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Ben het inderdaad eens met de opmerking over de foto's, verder vind ik de kleurcombinatie mooi en de vormgeving duidelijk en helder. Leuk dat verhaaltje over hoe je in aanraking kwam met sieraden maken (allebij, schrijf je alleen zo: allebei
) Het stukje tekst op je homepage, groot geschreven over dat sieraden naar wens ontworpen kunnen worden vind ik wel lelijk omdat het half wegvalt en half door elkaar heen loopt (bij mij tenminste wel.....) maar over het geheel: goed gedaan!
Oh ja, op de homepage staat het woord "bestelformulier" meteen na "groetjes Maybritt" ik zou deze minstens op de volgende regel zetten, maar liever nog een regel wit ertussen laten..........

Oh ja, op de homepage staat het woord "bestelformulier" meteen na "groetjes Maybritt" ik zou deze minstens op de volgende regel zetten, maar liever nog een regel wit ertussen laten..........
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
thnx voor alle adviesjes, heb een aantal dingen veranderd.
alleen hij doet niet altijd wat ik wil :S
maar goed, als het goed is moeten die grote letters niet door elkaar staan, heb nog even naar de instellingen gekeken maar bij mij doet ie t goed.
nog meer tips zijn altijd welkom...enne de goede foto;s komen snel,
dan laat ik t wel weer weten
groetjes may
alleen hij doet niet altijd wat ik wil :S
maar goed, als het goed is moeten die grote letters niet door elkaar staan, heb nog even naar de instellingen gekeken maar bij mij doet ie t goed.
nog meer tips zijn altijd welkom...enne de goede foto;s komen snel,
dan laat ik t wel weer weten
groetjes may