Na een hoop geploeter is het me eindelijk gelukt om ook iets op het web te krijgen.
Ik ben nog niet helemaal tevreden met het resultaat, dus ik wil nog wat dingen veranderen. Iedere keer als ik iets heb aangepast kost het me echter veel moeite om het ook weer op het web te krijgen (ik ben nog niet echt handig met die computer).
Ik sta open voor al jullie commentaar en opmerkingen, zodat ik het misschien in 1 keer goed kan gaan maken.
Dus kijk eens op http://www.sunnybeads.tk" onclick="window.open(this.href);return false; en laat even weten wat jullie ervan vinden.
groetjes,
Kitty
eerste keer eigen website
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
-
- Bead Reader
- Contacteer:
Laatst gewijzigd door Bettie Boop op ma 05 nov 2007 11:45, 1 keer totaal gewijzigd.
- Kralenannie
- Bead Designer