eerste keer eigen website

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
Bettie Boop
Bead Reader
Contacteer:
eerste keer eigen website

Bericht door Bettie Boop » ma 05 nov 2007 11:32

Na een hoop geploeter is het me eindelijk gelukt om ook iets op het web te krijgen.
Ik ben nog niet helemaal tevreden met het resultaat, dus ik wil nog wat dingen veranderen. Iedere keer als ik iets heb aangepast kost het me echter veel moeite om het ook weer op het web te krijgen (ik ben nog niet echt handig met die computer).

Ik sta open voor al jullie commentaar en opmerkingen, zodat ik het misschien in 1 keer goed kan gaan maken.
Dus kijk eens op http://www.sunnybeads.tk" onclick="window.open(this.href);return false; en laat even weten wat jullie ervan vinden.

groetjes,
Kitty
Laatst gewijzigd door Bettie Boop op ma 05 nov 2007 11:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Kralenannie
Bead Designer

Bericht door Kralenannie » ma 05 nov 2007 13:31

Ik vind het er netjes uitzien!!!! Mooie ketttingen maak je....
Groetjes, Anita

Gesloten