Frisse wind door mijn webshop!
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Laatst gewijzigd door Jose86 op di 25 sep 2007 13:51, 3 keer totaal gewijzigd.
http://bizzybeebijouterie.biedmeer.nl
Dit is nu mijn 'definitieve' webwinkel..
Hebben jullie nog opmerkingen??
En linken zijn heel erg welkom!!
Dit is nu mijn 'definitieve' webwinkel..
Hebben jullie nog opmerkingen??
En linken zijn heel erg welkom!!
- Haematodipsia
- Bead Producer
- Contacteer:
Ik zou voor een stropdas zelf minstens 30 euro vragen. Je bent er uuuuren mee bezig.Jose86 schreef:Thanks!Siem schreef:Leuke site Jose!
Ja vond de prijzen voor een stropdas erg moeilijk. Denk je dat ik er meer voor kan vragen dan?het ziet er goed uit , ik vindt je stropdassen erg leuk , maar ook erg goedkoop.
Ik vind je naam ook heel leuk klinken :d
Uren valt wel mee hoor.. Ik denk dat ik er zo'n 2 uur mee bezig ben..Haematodipsia schreef:Ik zou voor een stropdas zelf minstens 30 euro vragen. Je bent er uuuuren mee bezig.Jose86 schreef:Thanks!Siem schreef:Leuke site Jose!
Ja vond de prijzen voor een stropdas erg moeilijk. Denk je dat ik er meer voor kan vragen dan?het ziet er goed uit , ik vindt je stropdassen erg leuk , maar ook erg goedkoop.
Ik vind je naam ook heel leuk klinken :d
De eerste was ik natuurlijk wel wat langer mee bezig geweest..
http://bizzybee.biedmeer.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Hebben jullie nog opmerkingen?
En wie wil er linken?
Heb trouwens sinds vandaag een gastenboek
Hebben jullie nog opmerkingen?
En wie wil er linken?
Heb trouwens sinds vandaag een gastenboek
- Mirjam Borger
- Bead Addict
- Contacteer: