Voorstelling Website
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Sabrina
- Bead Discoverer
- Contacteer:
Hallo iedereen, graag had ik jullie mijn website voorgesteld Safimo's Art. Tik Safimo's Art in op google en je hebt mijn website gevonden.
Ik maak sieraden van Fimo afgewerkt met Swarovski- en glaskralen. Sommige sieraden zijn enkel van Swarovksi- en glaskralen gemaakt. Heb je vragen over bepaalde sieraden dan mag je ze mij gerust stellen. Alvast bedankt om een kijkje te nemen. P.S. : vergeet aub niet een woordje in mij gastenboek te plaatsen.
Groetjes Sabrina
Ik maak sieraden van Fimo afgewerkt met Swarovski- en glaskralen. Sommige sieraden zijn enkel van Swarovksi- en glaskralen gemaakt. Heb je vragen over bepaalde sieraden dan mag je ze mij gerust stellen. Alvast bedankt om een kijkje te nemen. P.S. : vergeet aub niet een woordje in mij gastenboek te plaatsen.
Groetjes Sabrina
Laatst gewijzigd door Sabrina op zo 26 aug 2007 11:19, 1 keer totaal gewijzigd.
-
els hopman
- Bead Believer
- Sabrina
- Bead Discoverer
- Contacteer:
Website bekijken
Als je http://www.lotto-sabrina.be" onclick="window.open(this.href);return false; op google intikt of gewoon Safimo's Art op google intikt dan moet het normaal lukken.
Groetjes
Groetjes
- Marjanneke
- Bead Interested
- Contacteer:
Hoi Sabrina,
Ik heb ook een kijkje genomen, vind je site goed overzichtelijk en je maakt mooie dingen, voor zover je dat nu op de foto's kunt zien want ze zijn wel wat klein vind ik persoonlijk.
Misschien kun je naar grotere afbeeldingen linken? Ik bedoel dus, dat als je op de button-foto klikt, je een grotere foto krijgt te zien?
Goede foto's zijn op een website erg belangrijk, vooral als het om zoiets als sieraden gaat. Mensen die je site bezoeken willen ze toch vooral goed kunnen bekijken.
Ook is de achtergrondmuziek niet helemaal mijn smaak...
maar dat is helemaal persoonlijk natuurlijk!!
Ik vind trouwens wel dat je mooie kleuren hebt gebruikt!
Ik heb ook een kijkje genomen, vind je site goed overzichtelijk en je maakt mooie dingen, voor zover je dat nu op de foto's kunt zien want ze zijn wel wat klein vind ik persoonlijk.
Misschien kun je naar grotere afbeeldingen linken? Ik bedoel dus, dat als je op de button-foto klikt, je een grotere foto krijgt te zien?
Goede foto's zijn op een website erg belangrijk, vooral als het om zoiets als sieraden gaat. Mensen die je site bezoeken willen ze toch vooral goed kunnen bekijken.
Ook is de achtergrondmuziek niet helemaal mijn smaak...
Ik vind trouwens wel dat je mooie kleuren hebt gebruikt!
"Nobody is perfect... until you fall in love with them"

- Haematodipsia
- Bead Producer
- Contacteer:
- Sabrina
- Bead Discoverer
- Contacteer:
WEBSITE
Foto's zijn ondertussen vergroot en ja ik zal de volgende keer misschien een andere bewerking van de foto's moeten kiezen, het is allemaal nog nieuw voor mij, maar jullie reacties hebben me toch al een beetje geholpen.
Groetjes Sabrina
Groetjes Sabrina