Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
-
Marjanneke
- Bead Interested
-
Contacteer:
Bericht
door Marjanneke » zo 26 aug 2007 16:13
Leuke site, overzichtelijk en goede foto's.
Persoonlijk vind ik hem een beetje 'kaal' nog, en had ik 'm een leuk achtergrondje etc. gegeven, maar voor de rest ziet 't er goed uit!
"Nobody is perfect... until you fall in love with them"

-
LuMiDi
- Bead Starter
-
Contacteer:
Bericht
door LuMiDi » zo 26 aug 2007 21:39
Leuke site..
Ben mijn site aan het veranderen en ook in deze kleuren combinatie..
Vind de manier waarop je de foto's hebt geplaatst alleen wel rommelig ( maar dat is mijn mening)
groetjes Diana
-
Haematodipsia
- Bead Producer
-
Contacteer:
Bericht
door Haematodipsia » ma 27 aug 2007 21:55
Ik vind het een leuke site van indeling. De foto's staan inderdaad wat rommelig maar ik vind dat wel leuk staan. Het zouden er alleen niet meer mogen worden want dan staat het niet leuk meer denk ik.
-
Sanne
- Bead Dreamer
-
Contacteer:
Bericht
door Sanne » di 28 aug 2007 15:23
Lekker vrolijk dat groen!
als ik de pagina kettingen open weet ik niet waar ik moet kijken, foto's kriskras door elkaar en verschillende achtergronden
ook mis ik voorwaarden op je site
en je zegt dat je het sieraad na ontvangst van betaling binnen 2 weken verstuurd....zo lang??
X Sanne