de verademing: VERNIEUWD!!!!
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Voor een groot deel van onze creaties:
http://www.vandeverademing.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
ben benieuwd wat jullie ervan vinden!~!
http://www.vandeverademing.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
ben benieuwd wat jullie ervan vinden!~!
Laatst gewijzigd door sann op vr 13 jul 2007 13:43, 1 keer totaal gewijzigd.
- Eliina
- Bead Professional
- Contacteer:
leuke site hoor, alleen vind ik je fimokettingen wel erg goedkoop! Zit toch best veel werk in?
Ook zou het leuk zijn als je je even voor zou stellen in het wie ben jij? topic!
groetjes Elina
Ook zou het leuk zijn als je je even voor zou stellen in het wie ben jij? topic!
groetjes Elina
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
Code: Selecteer alles
hallo sann
leuke kleurige site!
ik zou alleen even op je uitlijning letten.
bij mij staan de zinnen namelijkje kan dan beter met tabellen werken.
dat geld ook voor de teksten onder je foto's!
ik gok er op dat jou resolutie 1024 bij 768 pixels is want dan staat alles wel netjes onder elkaar
voor de rest vind ik het netjes overzichtelijk. heel simpel maar daar hou ik wel van. niet teveel gedoe en niet teveel zoeken!
ik ben het met bovenstaande eens je bent wel heel goedkoop hoor
groetjes nicole
bedankt voor jullie reacties.
even over de fimokettingen: die doen we liever te goedkoop dan te duur... in de hoop dat we ze een beetje verkopen, tot nu toe is de verkoop nog niet zo veel..
we rekenen ongeveer 3x de materiaalkosten per ketting. als we uurloon moeten rekenen... whaha dan worden ze wel erg duur
maar ben blij dat jullie zo positief zijn.
@180sonic: bij ons ziet de site er idd wel normaal uit. hoe kan ik dit veranderen?
ik werk met frontpage...wat een geknoei!
even over de fimokettingen: die doen we liever te goedkoop dan te duur... in de hoop dat we ze een beetje verkopen, tot nu toe is de verkoop nog niet zo veel..
we rekenen ongeveer 3x de materiaalkosten per ketting. als we uurloon moeten rekenen... whaha dan worden ze wel erg duur
maar ben blij dat jullie zo positief zijn.
@180sonic: bij ons ziet de site er idd wel normaal uit. hoe kan ik dit veranderen?
ik werk met frontpage...wat een geknoei!
in frontpage heb je de optie tabel invoegen.
boven in je balk heb je "invoegen" en eronder verschijnd dan een lijst en hier kan je "tabellen" kiezen
kies het aantal rijen en kolommen en hij maakt ze netjes breed.
als je daarin gewoon doet wat je altijd doet, dus foto erbij en tekst, past het tabel zich automatisch aan aan de resolutie van de kijker.
ik heb een resolutie van 1680*1050, en dit is een heel ander beeld als 1024*768 pixels. maar hij past het dan automatisch aan aan mijn scherm zodat het er netjes uit komt te zien.
als je een hele tabel gemaakt hebt en de randen van de tabel wil je bijvoorbeeld weg hebben, zodat je wel een tabel hebt maar deze niet zichtbaar is klik je met je rechtermuisknop in de tabel en kies je "tabeleigenschappen" in het venster wat dan komt kan je de lijnbreedte kiezen (als je hiervoor 0 kiest is hij onzichtbaar geworden) en kleuren van de lijnen in je tabel.
ik raad je aan om gewoon in een leeg bestand ff te prutsen voor je aan je site begint, want als je dan wat verkeerd doet is het niet erg
boven in je balk heb je "invoegen" en eronder verschijnd dan een lijst en hier kan je "tabellen" kiezen
als je daarin gewoon doet wat je altijd doet, dus foto erbij en tekst, past het tabel zich automatisch aan aan de resolutie van de kijker.
ik heb een resolutie van 1680*1050, en dit is een heel ander beeld als 1024*768 pixels. maar hij past het dan automatisch aan aan mijn scherm zodat het er netjes uit komt te zien.
als je een hele tabel gemaakt hebt en de randen van de tabel wil je bijvoorbeeld weg hebben, zodat je wel een tabel hebt maar deze niet zichtbaar is klik je met je rechtermuisknop in de tabel en kies je "tabeleigenschappen" in het venster wat dan komt kan je de lijnbreedte kiezen (als je hiervoor 0 kiest is hij onzichtbaar geworden) en kleuren van de lijnen in je tabel.
ik raad je aan om gewoon in een leeg bestand ff te prutsen voor je aan je site begint, want als je dan wat verkeerd doet is het niet erg
groetjes nicole
- Eliina
- Bead Professional
- Contacteer:
Ik denk juist dat dit averechts werkt. Mensen willen er best wat voor betalen, vooral als ze weten hoeveel werk het wel niet is. Als men het zo goedkoop aanbied bijv. op een markt hoef ik het bijv. al niet meer omdat ik het idee heb dat als ik het één keer draag dat het dan uit elkaar valt...sann schreef: even over de fimokettingen: die doen we liever te goedkoop dan te duur... in de hoop dat we ze een beetje verkopen, tot nu toe is de verkoop nog niet zo veel..
we rekenen ongeveer 3x de materiaalkosten per ketting. als we uurloon moeten rekenen... whaha dan worden ze wel erg duur![]()
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
dank je, ben ermee bezig180sonic schreef:in frontpage heb je de optie tabel invoegen.