Hoi Allemaal,
Jullie bezigheden werken aanstekelijk.... Ik ben begonnen met het bouwen van een website. Hij is nog in ontwikkeling en waarschijnlijk wordt hij wel een aantal keren veranderd.
Nu kunnen mensen eindelijk mijn arbeidsintesieve sieraden gaan bekijken. Gemiddelde tijdsduur per ketting is ong. 10 uur.!!!!
Het stoppen met roken heeft me tot deze waanzin gedreven en nu ben ik opnieuw verslaafd.
http://www.EveryOneWeb.com/kralenenkett ... atuursteen" onclick="window.open(this.href);return false;
Uiteindelijk zal er nog wel een nieuwe domeinnaam komen, maar zo kan iedereen al tenminste iets zien.
Groetjes
Nieuwe Website
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
-
- Bead Anonymous
- Contacteer:
Het Punnikmeisje
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer: