Mijn website

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
Muppet
Bead Reader
Contacteer:
Mijn website

Bericht door Muppet » do 17 mei 2007 16:06

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en heb me net al even voorgesteld bij het topic "wie ben jij?".
Ik ben dus Myrna, 33 jaar, kom uit Den Bosch, ben moeder van een lief meisje van 8 1/2 maand, en ik heb dezelfde verslavende hobby als jullie; sieraden maken. Omdat ik op een gegeven moment zoooooo veel voor mezelf had, en ik zelf toch maar 1 nek, 2 polsen en 1 paar oorlellen heb, ben ik begonnen met een website waarop ik mijn creaties verkoop.

Voor wie interesse heeft:
http://www.madebymyr.nl

Ik vind het leuk om feedback te horen, dus kom maar op!!

Groetjes!
Myrna

Annemie
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Annemie » do 17 mei 2007 17:13

Ik vind je site erg mooi, het navigeert gemakkelijk, goede duidelijke foto's: prima allemaal!!
Je creaties zijn trouwens schitterend!! Misschien kan je ze ook laten zien hier op het forum?
Ik browse echter altijd met Mozilla Firefox en daarin werkt je site niet. Ik kan geen links aanklikken en op je homepage laden enkele kopjes niet. In Internet Explorer doet hij het trouwens prima. Misschien kun je dat oplossen, Firefox wordt tegenwoordig steeds vaker gebruikt.

Pijkie
Bead Dreamer

Bericht door Pijkie » do 17 mei 2007 17:44

Mooie site en supermooie sieraden! En welkom op het forum, veel plezier!

Sanne
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Sanne » do 17 mei 2007 18:08

leuk, lekker vrolijke site maar toch wat puntjes:

De ketting die je te koop hebt en degene die verkocht zijn staan door elkaar, dat is erg verwarrend voor een klant. want je hebt al een kopje verkocht

en dit blijf ik zeggen, maar het is heel belangrijl, een klant mag binnen 7 dagen ruilen wat hij wil en waarom hij dat wilt. je mag hier dus geen eisen aan stellen.
X Sanne
:flirt:

Muppet
Bead Reader
Contacteer:

Bericht door Muppet » vr 18 mei 2007 17:32

Bedankt voor jullie input!

Nala, ik heb werkelijk geen ideeeeee hoe ik ervoor moet zorgen dat mijn site met Firefox goed te zien is?? Hmm, ik zal me er eens in gaan verdiepen... :? Wel bedankt voor je leuke reactie op mijn sieraden! :D

Pijkie, bedankt voor je compliment! :D

Sanne, je hebt inderdaad gelijk; is niet logisch dat de verkochte kettingen op 2 verschillende plaatsen staan... Ik heb echter de laatste tijd veel verkocht (goed dus!! :wink: ) en heb nog geen tijd gehad om de boel aan te passen, en op deze manier is het toch duidelijk dat een ontwerp niet meer te koop is. Bovendien vind ik het ook niet mooi als er lege plekken op de pagina staan, en ik kom handen tekort om nieuwe ontwerpen te maken!!
En wat betreft het ruilen; ik weet het, dit is iets wat ik nog aan moest passen en helemaal vergeten ben :oops: Ik ga het dit weekend aanpassen, beloofd!

Al met al vind ik het erg leuk om met de sieraden en de site bezig te zijn, maar de dagen zijn te kort als je een 8 1/2 maand oud meissie hebt, 27 uur voor een baas werkt én ook nog iets aan je site wilt doen... Maar we blijven doorgaan, want het is veel te leuk om ermee te stoppen!!

Nogmaals bedankt voor jullie feedback dames, en als er nog meer mensen tips hebben; ik hoor het graag!

groetjes,
Myrna

Sanne
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Sanne » vr 18 mei 2007 18:29

dat TE leuk om mee door te gaan ken ik hahaha
Maar ik vind zeker dat je mooie dingen maakt en een mooie site hebt dus GA ZO DOOR :wink: ! :D
X Sanne
:flirt:

Gesloten