eigen website

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
vicky stellwag
Bead Intelligent
Contacteer:
eigen website

Bericht door vicky stellwag » ma 26 mar 2007 19:43

Ik heb even getwijfeld of ik het wel hier zou melden...ik zie de meest waanzinnig mooi gemaakte website van jullie voorbij komen.
Ik heb "slechts" via freewebs.com een standaard layout gekozen en ik was al blij dat ik begreep wat ik ongeveer doen moest en hoe ik er foto's op kon krijgen......met zweet in mijn handen heb ik op mijn scherm zitten turen.
En wat heb ik hierdoor een bewondering gekregen voor iedereen die echt zijn volledig eigen ontworpen website heeft compleet met winkelwagentje.
Super allemaal.

Hierbij dan heeel even voorzichtig mijn melding:

http://www.freewebs.com/kralenweide/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik heb heel express overigens voor deze naam gekozen...de straat waarin ik woon heet Schapenweide.....de eerste fimodingetjes die ik verkocht waren...jawel schapenhangertjes.
Schuin tegenover mij woont ook iemand die zo nu en dan kettingen maakt en samen met haar heb ik de naam schapenweide omgedoopt tot kralenweide.

Oh ja, ik weet het...mijn site is allebehalve prof. en dat hoeft voor mij ook niet...en ik weet ik moet er nog heel veel aan doen...maar ben toch best trots op mezelf dat dit resultaat er al is.
What's life whithout beads

Angelaa
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Angelaa » ma 26 mar 2007 20:50

leuke site & leuke fimo creaties niks op aan te merken :lol:
Groetjes, Angela

Don't Drink and Drive but Smoke and Fly.

Eyrah
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Eyrah » ma 26 mar 2007 20:53

Nou ziet er heel leuk uit hoor en wat maak je toch mooie fimo kralen!!! Hoop ook dat ik zover er mee kom hoor ;)
Afbeelding

suusje
Bead Starter

Bericht door suusje » ma 26 mar 2007 21:30

Nou jaaaaaa. hij's toch hartstikke mooi :P :P

vicky stellwag
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door vicky stellwag » di 27 mar 2007 05:01

ik doe mijn best....hoop eind deze week er nog veel meer op te hebben staan..en dan...tja maar eens rond gaan bazuinen dat ik een site heb he.
Moet nog een bak vol fimosieraden fotograferen en een volle sorteerbak vol fimokralen...dus ben nog wel even zoet.
en wat het maken van kralen betreft; blijven oefenen...ik heb ook in het begin echt niet allemaal even mooie kralen gemaakt...maar hoe meer je bezig bent hoe meer handigheid je ermee krijgt
What's life whithout beads

Annelies1958
Bead Dreamer

Bericht door Annelies1958 » di 27 mar 2007 09:55

Hardstikke leuk !
Groetjes, Annelies

Johan87
Bead Starter

Bericht door Johan87 » wo 28 mar 2007 15:20

Mooie overzichtelijke site!! Ik vind je beestjes echt ongelooflijke mooi!!

Groetjes,

Johan

waldie
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door waldie » di 03 apr 2007 21:44

ziet er erg leuk uit. Ik ben ook maar een amateurtje hoor. kijk maar eens op mijn site.

Ook erg leuke dingen allemaal op jouw site.

groetjes.

karin v h
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door karin v h » do 26 apr 2007 20:05

Mooie site - ik heb met open mond zitten kijken naar jouw mooie dingen. :wink:
De Kralenprutser

Gesloten