Hoi Allemaal!
Heb de laatste tijd niet veel gereageerd op het forum, was erg druk met mijn nieuwe site. Hij is nog in aanbouw maar ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Om de website te zien klik op de www-knop.
Groetjes,
Alma
vernieuwde website
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Mirjam Borger
- Bead Addict
- Contacteer:
Re: vernieuwde website
Leuke site! Leuk idee ook van die kleurenbuttons. Ik zou alleen niet alle sieraden van verschillende kleuren onder elkaar zetten, maar voor elke kleur een nieuwe pagina maken. Dat is wat overzichtelijker.. 
- Eliina
- Bead Professional
- Contacteer:
Re: vernieuwde website
Ik snap wat je bedoeld, maar dit is volgens mij een gratis website en volgens mij lukt dat daarbij niet echt..Mirjam Borger schreef:Leuke site! Leuk idee ook van die kleurenbuttons. Ik zou alleen niet alle sieraden van verschillende kleuren onder elkaar zetten, maar voor elke kleur een nieuwe pagina maken. Dat is wat overzichtelijker..
Ik vind het ook een leuke site en inderdaad een erg leuk idee. Ik vind je fotos trouwens ook erg mooi!
Groetjes Elina
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..