Een linkvermelding op mijn site..gratis en voor niks?
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- violetmoon_17
- Bead Addict
- Contacteer:
- violetmoon_17
- Bead Addict
- Contacteer:
Hij staat erop en hij werkt ook..haha..ik dacht al hoe kan het nou dat er steeds linken tussen zitten die niet werken maar dan staat er dus geen http voorvioletmoon_17 schreef:![]()
Ja er gaat ergens iets fout, ik zou alleen niet weten wat.

Gaat lekker hoor, bedankt voor al jullie links..maar er kunnen nog meer bij hoor. Vanuit België, voor de workshops..en wie verkoopt er alleen bijoux bijvoorbeeld. Ik wil ook nog een plek voor leuke bijzondere accesoires..bv tassen, horloge's sjaals weet ik veel..verzin het maar.
dus heb je een vriendin of vrien met iets in die trant..ik hoor het graag.
Werkt heel verslavend!
Gr. Angela
kralen zijn leuk...sieraden zijn machtig!!
- violetmoon_17
- Bead Addict
- Contacteer:
De link doet het nu wel, maar hij staat in de foute rubriek, hij moet bij "sieraden webshops" staan.Ik verkoop alleen nog sieraden en geen losse kralen.angela schreef:Hij staat erop en hij werkt ook..haha..ik dacht al hoe kan het nou dat er steeds linken tussen zitten die niet werken maar dan staat er dus geen http voorvioletmoon_17 schreef:![]()
Ja er gaat ergens iets fout, ik zou alleen niet weten wat.
Gaat lekker hoor, bedankt voor al jullie links..maar er kunnen nog meer bij hoor. Vanuit België, voor de workshops..en wie verkoopt er alleen bijoux bijvoorbeeld. Ik wil ook nog een plek voor leuke bijzondere accesoires..bv tassen, horloge's sjaals weet ik veel..verzin het maar.
dus heb je een vriendin of vrien met iets in die trant..ik hoor het graag.
Werkt heel verslavend!
Gr. Angela

En de naam van mijn website is: Violetmoon's Corner.

Copyright © 2004–2015 All rights reserved.
-
- Bead Dreamer
- Contacteer: