Het moest er maar van komen! Opnieuw aangepast
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Ik heb mijn site nu een heel eind aangepast. Willen jullie nog eens een blik werpen? Please?
http://www.kimzz.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Alvast bedankt!
http://www.kimzz.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Alvast bedankt!
Laatst gewijzigd door Emberlynn op di 07 nov 2006 00:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Emberlynn
- miss-chris
- Bead Dreamer
- Contacteer:

Mooi geworden, mijn complimenten!
De totale opbouw is geweldig, het bladert nu super op je site!
Het ziet er allemaal veeel prettiger uit dan de vorige keer, meer plaatjes en tekst veel prettiger verdeeld!
Ik heb de indruk dat je de foto van blinq wat hebt aangepast? Van vorige keer herinner ik me dat ik het stuk sieraad amper kon zien ter hoogte van de letters en nu zie ik het sieraad wel goed....?
Als je idd de letters onder het sieraad plakt en niet erop zoals bij sommige anderen duidelijk nog wel het geval is, dan komt dat zeker je foto ten goede!
Ik heb nog maar 1 kleine opmerking; de reiskosten. Ik vind het jammer dat je bij de kosten niet al vermeld dat er ook nog reiskosten bijkomen als je op lokatie gaat.
Het is natuurlijk wel logisch, maar het geeft mij een beetje het 'luchthaven'gevoel (niet dat ik ooit vlieg, maar ik denk dat je wel weet wat ik bedoel; extra kosten die er nog ff bijkomen...).
Verder kan ik niets meer vinden...(sorry

Kan ik je alleen nog maar succes wensen met je site en workshops en alles; aan de opbouw van je site zal het niet liggen!
Groetjes,
Helena
Helena
Dank jullie wel!!!
Ben heel blij met jullie veel positievere reacties.
Ga er net niet van naast mijn schoenen lopen.
Heb met jullie 'kritiek' ook zeker wat gedaan en het resultaat is er vind ik zelf ook naar. Dus bedankt voor het kritisch bekijken van mijn site.
Het is zo fijn dat dat hier kan
Ben heel blij met jullie veel positievere reacties.
Ga er net niet van naast mijn schoenen lopen.

Heb met jullie 'kritiek' ook zeker wat gedaan en het resultaat is er vind ik zelf ook naar. Dus bedankt voor het kritisch bekijken van mijn site.
Het is zo fijn dat dat hier kan

Groetjes Emberlynn
- Black Orchid
- Bead Reader
- Contacteer:

ik heb je voorwaarden even doorgelezen..... je komt heel formeel en serieus over. (begrijp me niet verkeerd dat is echt heel goed

misschien ligt het aan mijn woordenschat (ben 17) maar misschien is het een idee om het in een wat makkelijker nederlands te zetten?

Groetjes Marit