Het moest er maar van komen! Opnieuw aangepast

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Emberlynn
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door Emberlynn » di 07 nov 2006 00:02

Ik heb mijn site nu een heel eind aangepast. Willen jullie nog eens een blik werpen? Please?
http://www.kimzz.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Alvast bedankt!
Laatst gewijzigd door Emberlynn op di 07 nov 2006 00:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Emberlynn

flapflap
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door flapflap » di 07 nov 2006 00:14

Wauw!
Heb niet heel erg uitgebreid gekeken (het is veel te laat...) maar het ziet er wel super strak uit zeg! Mooi ook dat bewegende logo :D
~Audrey~

Emberlynn
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door Emberlynn » di 07 nov 2006 00:24

Dank je wel!
Vind ik zelf ook. Dat logo heeft mijn vriend gemaakt; dat kan hij wel!!
En moet eerlijk zeggen dat het precies zo is als ik in gedachten had. Hij had alleen even een duwtje in de rug nodig om het te gaan maken.
Groetjes Emberlynn

miss-chris
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door miss-chris » di 07 nov 2006 09:30

mooi! Erg rustig (qua kleuren) en toch knallend. Vind ook dat je erg mooie dingen maakt!!

Groetjes Christa
Groetjes Christa

Helena
Bead Believer

Bericht door Helena » di 07 nov 2006 18:39

:applaus: :thumb:

Mooi geworden, mijn complimenten!
De totale opbouw is geweldig, het bladert nu super op je site!
Het ziet er allemaal veeel prettiger uit dan de vorige keer, meer plaatjes en tekst veel prettiger verdeeld!
Ik heb de indruk dat je de foto van blinq wat hebt aangepast? Van vorige keer herinner ik me dat ik het stuk sieraad amper kon zien ter hoogte van de letters en nu zie ik het sieraad wel goed....?
Als je idd de letters onder het sieraad plakt en niet erop zoals bij sommige anderen duidelijk nog wel het geval is, dan komt dat zeker je foto ten goede!

Ik heb nog maar 1 kleine opmerking; de reiskosten. Ik vind het jammer dat je bij de kosten niet al vermeld dat er ook nog reiskosten bijkomen als je op lokatie gaat.
Het is natuurlijk wel logisch, maar het geeft mij een beetje het 'luchthaven'gevoel (niet dat ik ooit vlieg, maar ik denk dat je wel weet wat ik bedoel; extra kosten die er nog ff bijkomen...).

Verder kan ik niets meer vinden...(sorry Very happy ).

Kan ik je alleen nog maar succes wensen met je site en workshops en alles; aan de opbouw van je site zal het niet liggen!
Groetjes,
Helena

Emberlynn
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door Emberlynn » di 07 nov 2006 22:07

Dank jullie wel!!!
Ben heel blij met jullie veel positievere reacties.
Ga er net niet van naast mijn schoenen lopen. :bloos10:

Heb met jullie 'kritiek' ook zeker wat gedaan en het resultaat is er vind ik zelf ook naar. Dus bedankt voor het kritisch bekijken van mijn site.

Het is zo fijn dat dat hier kan dank2
Groetjes Emberlynn

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » wo 08 nov 2006 21:19

:thumb: dat is nog eens een metamorfose!!
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Black Orchid
Bead Reader
Contacteer:

Bericht door Black Orchid » do 09 nov 2006 21:59

Wow, hele mooie site! Lekker strak en mooie kleurcombinatie (bruin en lichtblauw).
Alleen de achtergrond met de vlinders ziet er bij mij een beetje blokkerig uit, maar dat zie je alleen als je van heel dichtbij kijkt.

Emberlynn
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door Emberlynn » vr 10 nov 2006 00:14

Thank you, thank you, thank you!!!
:lol:
Groetjes Emberlynn

dekker
Bead Professional

Bericht door dekker » vr 10 nov 2006 10:32

:D een hele mooie site, en prachtige kleuren passen echt perfect bij elkaar.

ik heb je voorwaarden even doorgelezen..... je komt heel formeel en serieus over. (begrijp me niet verkeerd dat is echt heel goed :D ) maar soms heb je een beetje langen zinnen met moeilijke woorden en dan moet ik het 2 of 3 keer lezen voordat ik er iets van begrijp :?

misschien ligt het aan mijn woordenschat (ben 17) maar misschien is het een idee om het in een wat makkelijker nederlands te zetten? :oops:
Groetjes Marit

Emberlynn
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door Emberlynn » za 11 nov 2006 20:07

Dank je wel.

Wat betreft de voorwaarden; die moeten wettelijk ook goed in elkaar zitten en helaas ontkom je dan niet echt aan vervelende lange teksten.

Ben overigens (aangenaam) verrast want ik ken niemand die ooit de moeite neemt om de voorwaarden echt te lezen! :wink:
Groetjes Emberlynn

Gesloten