Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Wat ik verwacht van jullie? Kritiek!! Ik vind het tof als jullie mijn site leuk vinden maar ik wil graag horen wat jullie precies leuk vinden of beter nog wat jullie niet leuk vinden.
Schreeuw het maar uit !
Leuk dat hij online is, zo kan ik eens zien wat je maakt. Heb echter de hele avond aan mijn eigen website gewerkt, dus ben te moe nu om de jouwe al helemaal te doorspitten.
Eén opmerking al: in je grote foto's zie ik de pixels.
Ik zal morgen nog eens kijken en dan wat meer kritiek geven. Opbouwende natuurlijk
Hier meteen al even een reactie. ik had de keuze tussen een site die trager laadt of eentje met enkele mindere fotos (sommige zijn wel goed raar genoeg) dus ik heb hier voorlopig voor gekozen
1ste indruk is heel netjes. Maar even snel een tip: http://www.webpicturecreator.com/" onclick="window.open(this.href);return false; . Dat is een programma die je gratis kan downloaden. Wellicht kan je daarmee, als je de originele foto bewerk, evenklein hebben qua Kb maar wel betere kwaliteit. Je kan het ook doen met adobe photoshop (save for web), maar als je die niet hebt is zo 'n gratis programma de beste alternatief.
Heel mooi en propere site, maar 1 puntje van kritiek, je hebt een blokje, 'helaas, deze is verkocht' heel schreeuwerig en ik vind persoonlijk dat het niet zo mooi past bij de rustige kleuren die je gebruikt op je site. Dat heb ik opgemerkt bij armbanden.
Bij je oorringen staat de foto er dan nog op, en dan staat er onderaan 'verkocht'.
Mooie site! Mooie kleuren ook. Ik vind wat sofie zegt over de verkochte sieraden ook niet mooi. Ik zou het zelfs weglaten, of een extra kopje maken met verkochte sieraden. Want in het overzichtje zo zie je de verkochte sieraden niet. Is toch leuk als je die foto's ervan ook ziet lijkt me. Of verkocht erdoorheen zetten. Dat heb ik ook gedaan op mijn site.
Jaaaaaa ik zat me al af te vragen waarom je nog geen website had Hij ziet er netjes uit, heel overzichtelijk, en je hebt de armband toch maar 40 euro gemaakt Groot gelijk!
Ik zou het leuk vinden als je er nog wat meer 'franje' bij maakt (bordertjes ofzo)
Hij is mooi hoor!
De kleuren vind ik mooi, en ik vind ook, alle kleine plaatjes op een rij heel erg leuk.
Handig dat ze onderin ook groter staan.
Wat misschien wel leuk is, maar ik weet niet of dat kan?
dat je op de kleine afbeelding kan klikken, en dat je dan meteen uitkomt op de plek, waar de grote staat?
Maar ik weet echt niet of dat wel kan, leek me een leuk idee
sam schreef:
Wat misschien wel leuk is, maar ik weet niet of dat kan?
dat je op de kleine afbeelding kan klikken, en dat je dan meteen uitkomt op de plek, waar de grote staat?
Maar ik weet echt niet of dat wel kan, leek me een leuk idee
Ja dat kan, maar daar heb je html-kennis voor nodig
Wat dat VERKOCHT betreft, dat zou ik ook iets mindere duidelijk zetten
of iets van
dit paar is verkocht maar een gelijkaardig model kan gemaakt worden
en in een gewoon lettertype
Ik had dat nog niet eens gezien van verkocht. Ik had zelf gewoon tekst in dat vakje omdat ik geen foto meer had, maar de man die het upgeload heeft (schoonvader) heeft dat aangepast. Ik heb zelf nog geen uploadprogramma en ik vind het zelf ook heel lelijk. Bah seg.
Dat van die plaatjes die doorlinken had ik ook al aan gedacht, als ik zelf kan uploaden komt dat er dus ook bij.
Ik zie net zelfs dat die 'verkocht staat bij dingen die helemaal niet verkocht zijn
Dat van die klikbare plaatjes is echt heel simpel, als je wilt kan je ik je de code daarvoor wel PB-en.
Zelf gebruik ik een gratis uploadprogramma: WS_FTP PRO. Kan je overal gratis downloaden, zoek maar in google.