Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
-
joalycke
- Bead Dreamer
-
Contacteer:
www.creajoa.nl eindelijk online
Bericht
door joalycke » zo 10 sep 2006 19:14
Eindelijk is het zo ver: Mijn eigen sieradensite! Jaren teerde ik al op een fotopagina maar ik was dat nu zo zat dat ik maar een website heb gemaakt.
Graag hoor ik jullie op /aan merkingen want ik ben er nog wel mee bezig dus daar kan ik dan ook wat mee
het belangrijkste, het adres:
http://www.creajoa.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Mamma Mia! Oh daar ga ik weer.....
-
sam
- Bead Fanatic
-
Contacteer:
Bericht
door sam » zo 10 sep 2006 19:20
O wat is hij leuk geworden!
Je fotos zijn mooi ook!
Vind ook je poppetjes erg leuk, die sneeuwmannetjes en pompoentje...LIEF!
Heb je gastenboek gelijk getekend.
Succes ermee!
-
samira
- Bead Fanatic
Bericht
door samira » zo 10 sep 2006 19:26
Van harte gefeliciteerd met ... eindelijk je eigen website!
Heb niet uitgebreid zitten neuzen hoor ... heel eventjes. Vind dat het er echt keurig uitziet! Wat ik wel een tikkie jammer vind ... want ik vind zoiets wat lastig ... is dat ik je pagina niet helemaal op m'n scherm krijg. Als ik bijvoorbeeld bij kettingen snuffel moet ik naar links en rechts en links en rechts scrollen om alles te kunnen zien. Ik vind dat dus nooit zo fijn ... maar misschien ben ik de enige!

Groetjes Wendy
-
Haematodipsia
- Bead Producer
-
Contacteer:
Bericht
door Haematodipsia » zo 10 sep 2006 20:17
Ik krijg de paginas helemaal niet op mijn scherm, en dat vind ik ook best lastig. Ik ben nu zelf een site aan het maken en bij sommige computers valt er een klein randje af maar hier een hele ketting. Dat is erg jammer. Maar verder vind ik het een erg ordelijke en leuke site.
-
joalycke
- Bead Dreamer
-
Contacteer:
Bericht
door joalycke » zo 10 sep 2006 20:19
dankje voor jullie reacties!
Van dat scrolllen zat ik zelf ook een beetje mee, eerst had ik ze ook onder elkaar maar,ja toen had ik idee dat ik 10m naar beneden zat te scrollen..dus dan maar naast elkaar

Ik kijk het even aan , misschien dat ik ze toch nog onder elkaar zet . Bedankt voor de leuke reacties!
Mamma Mia! Oh daar ga ik weer.....
-
Sandra
- Eigenaar Kralen.com
-
Contacteer:
Bericht
door Sandra » zo 10 sep 2006 20:46
Mooie site

Wat je het beste kan doen is de foto's iets kleiner maken (erop klikken voor grotere). Zelfs ik moet nl iets naar rechts scrollen terwijl ik hele grote resolutie heb, denk dat mensen met 800x600 resolutie al helemaal veel moeten scrollen.

Wel mooi grote foto's (zie je het tenminste in 1x duidelijk, meestal zie je ze zo klein op internet), maar iets kleiner is het vast ook nog mooi.

-
Lotte A.
- Bead Lover
-
Contacteer:
Bericht
door Lotte A. » zo 10 sep 2006 21:10
Ik vind het een supermooie, duidelijke site!!
Ik heb gelijk een bericht in je gastenboek gezet!!!
Succes!!!!

groetjes Lotte