Ik heb ook een website!

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
Yille
Bead Discoverer
Contacteer:
Ik heb ook een website!

Bericht door Yille » vr 25 aug 2006 20:42

Ik heb sinds een tijdje ook een website,
dan kan ik eindelijk eens wat meer gaan verkopen!!
ga naar
http://www.freewebs.com/yille/" onclick="window.open(this.href);return false;
Veel plezier!!!

sam
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door sam » vr 25 aug 2006 21:00

O Yille, hij is leuk :D

Probeerde alleen een berichtje in je gastenboek te zetten en nu heb ik per ongeluk gespamt :oops: :cry:

Drukte op enter, en toen kwam hij er gelijk op!

Sorry!!! :oops: :oops:

Haematodipsia
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » vr 25 aug 2006 21:27

Enkele bedenkingen

- ik vind de achtergrond van je site leuk, niet te druk maar wel stijlvol. Hou er wel rekening mee dat na 1 week er meer reclame op je site komt.
- Je fotos laden een beetje traag, zijn het erg grote fotos? Dan raad ik aan ze te verkleinen.
- Ik denk dat klanten graag weten waaruit een juweel gemaakt is.
- Ik begrijp de link naar het forum niet echt. Dat is toch voor als je zelf sieraden maakt?
- Ik zie het copyright symbool op je site. Om dit geldig te maken moet je naam en het jaartal van publicatie erachter volgens mij.Natuurlijk is er altijd copyright om je juwelen, maar het gaat enkel om het gebruik van het symbool.

Hoe langer ik keek hoe trager je site leek te worden, misschien zijn je fotos te groot zoals ik al zei.

Melanie
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Melanie » za 26 aug 2006 10:35

Ziet er goed uit! Jammer dat je bij de foto's er niet bij zet van wat voor materiaal het is en welke lengte het heeft.
Groetjes, Melanie

Gesloten