probeersel, ebay wordt te duur...

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
Kaat
Bead Interested
Contacteer:
probeersel, ebay wordt te duur...

Bericht door Kaat » vr 21 jul 2006 11:25

Gisteren kreeg ik bericht dat ebay, waar ik altijd mijn spulletjes verkocht, de prijzen voor met name winkelobjecten, drastisch gaat verhogen... En dan bedoel ik ook echt drastisch, de plaatsingskosten voor winkelobjecten worden minimaal vervijfvoudigd...
In mijn geval betekent dat dat ik na augustus zo ongeveer 75 euro per maand kwijt zou zijn aan ebaykosten, en dan heb ik nog niks verkocht!
Dat is dus niet meer te doen, voor een hobby is dat echt niet leuk meer.
Nu had ik nog een slapend winkeltje op winkelplein, ik heb hem maar eventjes gereanimeerd, gewoon om te kijken hoe dat gaat. Ik ben niet blij met alle banners etc, maar voorlopig hou ik het even zo, ik weet nog niet of dit een alternatief is, of ik nog een andere mogelijkheid ga uitproberen, of wellicht helemaal stop met online verkopen.

http://www.winkelplein.nu/lightbluerose/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kralen geven kleur aan het leven!

:)Linda:)
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door :)Linda:) » vr 21 jul 2006 12:53

Ziet er leuk uit hoor! Grappige naam ook.
:D Linda :D

Gesloten