Website met fotos uit fototent

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Kralenimpressie
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Kralenimpressie » vr 14 jul 2006 12:31

Dat werkt weer niet, je moet echt zoeken studio cube is al voldoende om hem te vinden Succes!

Cynthia
Bead Reader
Contacteer:

Bericht door Cynthia » vr 14 jul 2006 13:34

Jaa, thanks het is gelukt. Gauw weer kijken.

Jolanda van soest
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Jolanda van soest » za 22 jul 2006 16:03

Kralenimpressie schreef:ik heb hem op marktplaats besteld voor 35 euro heb je de middelgrote voor daarnaast heb je nog wel een aantal lampen nodig om de schaduw van je foto af te krijgen (2 lampen van 8,95 bij ikea 40W) ook zet je je halsje op een soort van verhoging met een witte ondergrond (kan je uiteraard zlf maken dat van mij staat op een spelletjesdoos). Sommige mensen hebben er 2 bouwlampen opstaan maar dat vind ik wat overdreven...normaal knip ik mkijn halsjes uit, kan je ook zien op de site, maar ik vind dit toch een stuk mooier? Ik weet nu alleen niet of ik alles op witte halsjes ga fotograferen want sommige kettingn komen nou eenmaal mooier uit op zwart. Maar ik vind zwart zo hard! Nou ja even kijken wat ik daarmee ga doen....
Bedankt voor de tip!!! Ik heb m binnen, heb de grotere maat genomen zodat ik ook andere dingen zoals de groendecoraties mooi op de foto kan zetten. Moet er nog een beetje mee oefenen maar dat komt vast goed :D
Groetjes van jolanda

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » za 22 jul 2006 16:13

Kun je ook kettingen die plat liggen er mee fotograferen ?

Jolanda van soest
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Jolanda van soest » za 22 jul 2006 17:55

volgens mij moet dat geen probleem zijn :D
Groetjes van jolanda

Kiki
Bead Lover

Website met foto's uit fototent

Bericht door Kiki » za 22 jul 2006 20:46

Eliina schreef:nou niet de allergoedkoopste, op ebay kun je ze uit Australie halen voor €4,32 en €21,00 euro verzendkosten maar wie durft het aan om zoiets uit Australie te halen :roll:

Groetjes Elina
Als je ze nu ook in Nieuw-Zeeland kunt vinden, dan kan ik er wat mee
The next bracelet is just a bead away

Afbeelding

Gesloten