Website met fotos uit fototent
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
-
Kralenimpressie
- Bead Fan
- Contacteer:
-
Jolanda van soest
- Bead Professional
- Contacteer:
Bedankt voor de tip!!! Ik heb m binnen, heb de grotere maat genomen zodat ik ook andere dingen zoals de groendecoraties mooi op de foto kan zetten. Moet er nog een beetje mee oefenen maar dat komt vast goedKralenimpressie schreef:ik heb hem op marktplaats besteld voor 35 euro heb je de middelgrote voor daarnaast heb je nog wel een aantal lampen nodig om de schaduw van je foto af te krijgen (2 lampen van 8,95 bij ikea 40W) ook zet je je halsje op een soort van verhoging met een witte ondergrond (kan je uiteraard zlf maken dat van mij staat op een spelletjesdoos). Sommige mensen hebben er 2 bouwlampen opstaan maar dat vind ik wat overdreven...normaal knip ik mkijn halsjes uit, kan je ook zien op de site, maar ik vind dit toch een stuk mooier? Ik weet nu alleen niet of ik alles op witte halsjes ga fotograferen want sommige kettingn komen nou eenmaal mooier uit op zwart. Maar ik vind zwart zo hard! Nou ja even kijken wat ik daarmee ga doen....
Groetjes van jolanda
-
Jolanda van soest
- Bead Professional
- Contacteer:
Website met foto's uit fototent
Als je ze nu ook in Nieuw-Zeeland kunt vinden, dan kan ik er wat meeEliina schreef:nou niet de allergoedkoopste, op ebay kun je ze uit Australie halen voor €4,32 en €21,00 euro verzendkosten maar wie durft het aan om zoiets uit Australie te halen![]()
Groetjes Elina