nieuw logo
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Eliina
- Bead Professional
- Contacteer:
hij ziet er daar een beetje korrelig uit maar dat komt doordat hij verkleint is.. ik vind hem ook erg mooi!
Groetjes Elina
Groetjes Elina
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
- Eliina
- Bead Professional
- Contacteer:
Met photoshop, met psp gaat het ook heel makkelijk. Ik heb nog steeds beloofd om een tutorial te maken... Zucht
ik vergeet het elke keer!!
Groetjes Elina

Groetjes Elina
-
- Bead Reader
- Contacteer:
Klopt ook niet.violetmoon_17 schreef:Ik zou het lettertype ook iets sierlijker maken.
Kijk een op deze site, er staan tig verschillende fonts o en nog meer bruikbare dingen.
En deze zijn in principe vrij voor gebruik.
http://www.grsites.com/textures/" onclick="window.open(this.href);return false;
In het eerste artikel van de Auteurswet 1912
"Het auteursrecht is het uitsluitend recht van de maker van een werk van letterkunde, wetenschap of kunst'
Vind trouwens dat je als mod zijnde Pinjo behoorlijk heftig reageert. Ik bedoel ook al sta je in je recht zijn er zijn 2 manieren om iets te zeggen en ik vind deze behoorlijk grof, maar dat is mijn mening.
Jewelsenbeads, je hebt haar berichten niet helemaal gelezen. Het zit namelijk zo: DreamS zei tegen Pienjo dat zij wilde helpen met logo maken. Pienjo mailt foto naar DreamS. Pienjo hoort weken niets en mail DreamS, DreamS zegt vervolgens dat ze de foto kwijt is geraakt wegens problemen met de pc, gecrashed ofzo. En dan weken later heeft ze het ineens weer wel blijkbaar, want ze gebruikt het nu voor haar eigen logo. Leugens blijkbaar, dan kan ik me voorstellen dat Pienjo even flink de pest in heeft.
En verder, eigen foto's blijven altijd eigen bezit, en mogen nooit zomaar voor eigen gebruik gekopieerd worden.
En verder, eigen foto's blijven altijd eigen bezit, en mogen nooit zomaar voor eigen gebruik gekopieerd worden.
-
- Bead Reader
- Contacteer:
Nou volgens mij ben ik niet degene die niet goed leest, want ik quote op het font gebeuren. En ik heb alles gelezen betreffende de reden maar dat wil nog niet zeggen dat ik niet vind dat de 2de post van Pienjo over dit hele gebeuren beter overkwam dan haar 1ste. De 1ste post was behoorlijk grof en trouwens als alles zwart wit gaat zien heeft zij doormiddel van het doormailen van dat plaatje dat zelf verveelvoudigd en verspreid. Maar dat zou heel erg zwart wit zijn.sandra schreef:Jewelsenbeads, je hebt haar berichten niet helemaal gelezen. Het zit namelijk zo: DreamS zei tegen Pienjo dat zij wilde helpen met logo maken. Pienjo mailt foto naar DreamS. Pienjo hoort weken niets en mail DreamS, DreamS zegt vervolgens dat ze de foto kwijt is geraakt wegens problemen met de pc, gecrashed ofzo. En dan weken later heeft ze het ineens weer wel blijkbaar, want ze gebruikt het nu voor haar eigen logo. Leugens blijkbaar, dan kan ik me voorstellen dat Pienjo even flink de pest in heeft.
- Eliina
- Bead Professional
- Contacteer:
wat zit jij nou weer raar te *praten* ? als iemand een foto van een ketting van jou zou jatten van je site, en hem veelvuldig op haar eigen site gebruikt, zodat het lijkt alsof ze die zelf heeft gemaakt, zou je toch ook boos worden? Vooral omdat het van die speciale kralen zijn en ze er veel tijd aan heeft besteed om die foto te maken. Ook heeft ze geen toestemming gevraagd, als dat was gebeurd was het vast minder erg geweest, en had ze dat logo waarschijnlijk niet eens gemaakt.JewelsenBeads schreef:Nou volgens mij ben ik niet degene die niet goed leest, want ik quote op het font gebeuren. En ik heb alles gelezen betreffende de reden maar dat wil nog niet zeggen dat ik niet vind dat de 2de post van Pienjo over dit hele gebeuren beter overkwam dan haar 1ste. De 1ste post was behoorlijk grof en trouwens als alles zwart wit gaat zien heeft zij doormiddel van het doormailen van dat plaatje dat zelf verveelvoudigd en verspreid. Maar dat zou heel erg zwart wit zijn.sandra schreef:Jewelsenbeads, je hebt haar berichten niet helemaal gelezen. Het zit namelijk zo: DreamS zei tegen Pienjo dat zij wilde helpen met logo maken. Pienjo mailt foto naar DreamS. Pienjo hoort weken niets en mail DreamS, DreamS zegt vervolgens dat ze de foto kwijt is geraakt wegens problemen met de pc, gecrashed ofzo. En dan weken later heeft ze het ineens weer wel blijkbaar, want ze gebruikt het nu voor haar eigen logo. Leugens blijkbaar, dan kan ik me voorstellen dat Pienjo even flink de pest in heeft.
Groetjes Elina
- violetmoon_17
- Bead Addict
- Contacteer:
Ik kan pienjo volledig begrijpen, ik weet niet of het kwaad opzet was van dreams en daar houd ik mij verder ook buiten, maar ik kan het heel goed begrijpen.
Een tijdje terug had ik een eigen ontwerp gemaakt, en toen vroeg iemand hier (ik weet niet meer wie
) of ze die techniek mocht proberen ( ze wou niet exact het zelfde maken, maar toch iets met mijn idee)
Ik voelde me gevleid en natuurlijk kreeg ze toestemming van mij, ik vind het tot op vandaag netjes dat ze het vroeg (ik heb de ketting nog steeds niet gezien en vraag me af of het haar gelukt was)
Prompt kwam er ander die hem gewoon wou gaan "namaken", zonder het eerst te vragen, ik was toen ook lichtjes gepikeerd. Ik geloof dat ik er toen ook iets over gezegd had
, maar daar is het toen verder bij gebleven.
Een tijdje terug had ik een eigen ontwerp gemaakt, en toen vroeg iemand hier (ik weet niet meer wie

Ik voelde me gevleid en natuurlijk kreeg ze toestemming van mij, ik vind het tot op vandaag netjes dat ze het vroeg (ik heb de ketting nog steeds niet gezien en vraag me af of het haar gelukt was)
Prompt kwam er ander die hem gewoon wou gaan "namaken", zonder het eerst te vragen, ik was toen ook lichtjes gepikeerd. Ik geloof dat ik er toen ook iets over gezegd had

Laatst gewijzigd door violetmoon_17 op ma 10 jul 2006 18:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Copyright © 2004–2015 All rights reserved.
- _Marina_
- Bead Discoverer
- Contacteer:
*zucht* *zucht* daar gaan we weer met de meningen en emoties pfff iemand geeft een mening en hop er wordt van alle kanten bovenopgedoken.
Tuurlijk logisch dat Pienjo over de zeik is dat haar foto's en dus ook kralen op een andere site gebruikt worden logisch zou ik ook zijn... maar moet dat zo uitgevochten worden dat iedereen ervan kan meegenieten, laat ze dat met d'r 2en uitzoeken ipv met z'n 10en
Ik vindt dit een discussie die hun beide aangaat en geen 1714 andere forumgebruikers.....
Mijn mening dus maar goed....
Tuurlijk logisch dat Pienjo over de zeik is dat haar foto's en dus ook kralen op een andere site gebruikt worden logisch zou ik ook zijn... maar moet dat zo uitgevochten worden dat iedereen ervan kan meegenieten, laat ze dat met d'r 2en uitzoeken ipv met z'n 10en
Ik vindt dit een discussie die hun beide aangaat en geen 1714 andere forumgebruikers.....
-
- Bead Reader
- Contacteer:
Dat rare praten noemen we de wetEliina schreef:wat zit jij nou weer raar te *praten* ? als iemand een foto van een ketting van jou zou jatten van je site, en hem veelvuldig op haar eigen site gebruikt, zodat het lijkt alsof ze die zelf heeft gemaakt, zou je toch ook boos worden? Vooral omdat het van die speciale kralen zijn en ze er veel tijd aan heeft besteed om die foto te maken. Ook heeft ze geen toestemming gevraagd, als dat was gebeurd was het vast minder erg geweest, en had ze dat logo waarschijnlijk niet eens gemaakt.JewelsenBeads schreef:Nou volgens mij ben ik niet degene die niet goed leest, want ik quote op het font gebeuren. En ik heb alles gelezen betreffende de reden maar dat wil nog niet zeggen dat ik niet vind dat de 2de post van Pienjo over dit hele gebeuren beter overkwam dan haar 1ste. De 1ste post was behoorlijk grof en trouwens als alles zwart wit gaat zien heeft zij doormiddel van het doormailen van dat plaatje dat zelf verveelvoudigd en verspreid. Maar dat zou heel erg zwart wit zijn.sandra schreef:Jewelsenbeads, je hebt haar berichten niet helemaal gelezen. Het zit namelijk zo: DreamS zei tegen Pienjo dat zij wilde helpen met logo maken. Pienjo mailt foto naar DreamS. Pienjo hoort weken niets en mail DreamS, DreamS zegt vervolgens dat ze de foto kwijt is geraakt wegens problemen met de pc, gecrashed ofzo. En dan weken later heeft ze het ineens weer wel blijkbaar, want ze gebruikt het nu voor haar eigen logo. Leugens blijkbaar, dan kan ik me voorstellen dat Pienjo even flink de pest in heeft.
Groetjes Elina
ik kan hier maar 1 ding opzeggen... ik heb dreams gemaild omdat ik mijn eerste reactie idd ook niet netjes vond en het niet via het forum hoefde... voor ik deze kon verwijderen is Dreams op het forum verder gegaan ipv op mijn maitljes te reageren.... dat is haar keuze geweest...._Marina_ schreef:*zucht* *zucht* daar gaan we weer met de meningen en emoties pfff iemand geeft een mening en hop er wordt van alle kanten bovenopgedoken.
Verder denk ik dat hier wel genoeg over gezegt is. Ik ga ook nergens meer inhoudelijk op in en houdt slim mijn mond dicht
Liefs
Linda
Linda
- _Marina_
- Bead Discoverer
- Contacteer:
Ja kijk dat bedoel ik dus he, dit is iets tussen jullie samen en alleen jullie weten ook wat er heen en weer gemaild is..... nu kunnen we daar wel met 10en opduiken maar ten 1ste is het iets tussen jullie en ten 2de weten wij de helft maar van wat er allemaal speelt (we lezen het in grote lijne, en trekken onze conclusie en mening).
Daarom vindt ik ook dat niemand zich er verder mee moet bemoeien dan alleen jullie 2 en dan uiteindelijk Elliina vanwege het maken van je banner (super trouwens hoor!!! Niet alleen je banner maar je kralen ook hihi)
Maar goed ik hou erover op, wilda alleen mijn mening ff duidelijk maken en ik denk dat er meerdere zo zouden moeten denken, ipv gelijk ergens op te duiken
Suc 7 met je logo, shop en site en kisssssssssssssssss
Daarom vindt ik ook dat niemand zich er verder mee moet bemoeien dan alleen jullie 2 en dan uiteindelijk Elliina vanwege het maken van je banner (super trouwens hoor!!! Niet alleen je banner maar je kralen ook hihi)
Maar goed ik hou erover op, wilda alleen mijn mening ff duidelijk maken en ik denk dat er meerdere zo zouden moeten denken, ipv gelijk ergens op te duiken

Suc 7 met je logo, shop en site en kisssssssssssssssss
Fantastisch mooie banner (I loooooooooooooove the beads!). Alleen vroeg ik me af of die kleur groen past bij je huisstijl, want ik vind het een beetje wegvallen tegen de kralen (maar ik ben wel iets kippig bij de kleurencombi's groen/blauw, dus het kan ook heel goed aan mij liggen
)

Groetjes en kraalplezier van Mieke