Nieuwe site
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Hallo allemaal,
ben nu ook net begonnen met het aanmaken van een site:
http://handmade-juwels-and-beads.websiteonline.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Er staat nu nog niks op maar hoop einde van de middag wel,
groetjes Ingrid
ben nu ook net begonnen met het aanmaken van een site:
http://handmade-juwels-and-beads.websiteonline.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Er staat nu nog niks op maar hoop einde van de middag wel,
groetjes Ingrid
Laatst gewijzigd door Ingrid21 op wo 12 jul 2006 11:52, 1 keer totaal gewijzigd.
bij freewebs kun je ook gewoon alles zelf maken in front page of een ander webdesign programma.....DreamS schreef:Ze heeft gelijkmonique n schreef:Deze achtergrond is al door meerdere mensen op het forum gekozen en dus niet erg orgineel.
Maar dat moet je natuurlijk zelf weten
Maar bij Freewebs heb je niet zoveel keus
Dus dan zijn er inderdaad veel dezelfde
Groetjes Bengel aka Brenda
- Haematodipsia
- Bead Producer
- Contacteer:
Ik heb dezelfde achtergrond in het grijs gekozen enkele maanden geleden toen ik mijn site maakte. Toen vond ik zelf dat er veel mogelijke achtergronden waren en dat is ook een reden om freewebs aan te raden.
Maar ik vind het wel een beetje jammer eigenlijk dat we dezelfde hebben.
Er was ook iemand die vertelde dat er nog iemand dezelfde achtergrond had, kan je me vertellen wie? Toen ik mijn site voorstelde vroeg ik dat erbij en niemand reageerde dus ik dacht dat het ok was.
Groetjes,
Elke
Maar ik vind het wel een beetje jammer eigenlijk dat we dezelfde hebben.
Er was ook iemand die vertelde dat er nog iemand dezelfde achtergrond had, kan je me vertellen wie? Toen ik mijn site voorstelde vroeg ik dat erbij en niemand reageerde dus ik dacht dat het ok was.
Groetjes,
Elke
-
- Bead Discoverer
- Contacteer:
hej
ik heb die lay out ook gehad idd! ook de roze variant, maar heb deze een tijdje geleden veranderd omdat meerdere mensen hem nu gingen gebruiken. ze zijn in alle kleuren al een keer voorbij gekomen...
ik heb nu een rustige lay out, en ik hoop niet dat er meerdere zijn die die lay out gaan gebruiken.... want ik ben er heeeel blij mee!!! hihi
liefs lieselot
ik heb die lay out ook gehad idd! ook de roze variant, maar heb deze een tijdje geleden veranderd omdat meerdere mensen hem nu gingen gebruiken. ze zijn in alle kleuren al een keer voorbij gekomen...
ik heb nu een rustige lay out, en ik hoop niet dat er meerdere zijn die die lay out gaan gebruiken.... want ik ben er heeeel blij mee!!! hihi
liefs lieselot
- Angelaa
- Bead Intelligent
- Contacteer:
maar als je daar niet zoveel kennis voor hebtbengel schreef:bij freewebs kun je ook gewoon alles zelf maken in front page of een ander webdesign programma.....DreamS schreef:Ze heeft gelijkmonique n schreef:Deze achtergrond is al door meerdere mensen op het forum gekozen en dus niet erg orgineel.
Maar dat moet je natuurlijk zelf weten
Maar bij Freewebs heb je niet zoveel keus
Dus dan zijn er inderdaad veel dezelfde
Groetjes, Angela
Don't Drink and Drive but Smoke and Fly.
Don't Drink and Drive but Smoke and Fly.