eindelijk.... mijn site
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- flapflap
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Het idee spookt al maanden door m'n hoofd maar hier is 'ie dan eindelijk.
Het is een site waarop (in de toekomst) niet alleen mijn sieraden te koop zullen zijn, maar ook allerlei creatiefs dat mijn moeder maakt.
Tot nu toe werkt alleen het gedeelte met sieraden.
Wat vinden jullie ervan?
http://www.paars.tk" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is een site waarop (in de toekomst) niet alleen mijn sieraden te koop zullen zijn, maar ook allerlei creatiefs dat mijn moeder maakt.
Tot nu toe werkt alleen het gedeelte met sieraden.
Wat vinden jullie ervan?
http://www.paars.tk" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door flapflap op wo 03 mei 2006 00:34, 1 keer totaal gewijzigd.
~Audrey~
- flapflap
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Valt het op soms?Fairyland schreef:Ook de naam vind ik apart (hihi) zeker omdat paars je lievelingskleur is?

Ja die maakt mijn moeder dus, en ik ga ze dan voor haar verkopen. Ben zelf ook erg benieuwd!Mar-JoYa schreef:Ziet er goed uit.. ben erg nieuwsgierig naar je poppenhuismeubeltjes
Ook dat wordt geen werk dat ik zelf maak, maar wat ik voor een vriendin zal gaan verkopen.Kraaltjes schreef:Leuke site zeg! Jammer idd dat je grafisch werk pagina het nog niet doet
was wel benieuwd
Daarom moest de naam van de site ook neutraal blijven (niets met "kralen") zodat het nog alle kanten op kan gaan.
Bedankt voor alle complimenten allemaal!

~Audrey~
- mona Kiran
- Bead Starter
- Contacteer: