Ook ik heb een site!
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Ik ben een beetje aan het knutselen geweest (en nog steeds).
Niet alle foto's zijn even goed maar daar ben ik nog mee bezig.
En ik heb nog een vraagje: ik heb ook een stukje met voorbeelden van kettingen die ik op internet gevonden heb en ik zelf nog wil gaan proberen te maken. Mag dat zomaar? Ik weet namelijk niet meer waar ik de foto's vandaan heb, dus als er iemand is die haar eigen ketting terugziet en het liever niet heeft dat ik de foto gebruik, hoor ik het graag! Ik haal m dan gelijk weer weg.
http://www.from-wieke.nl.tt
Niet alle foto's zijn even goed maar daar ben ik nog mee bezig.
En ik heb nog een vraagje: ik heb ook een stukje met voorbeelden van kettingen die ik op internet gevonden heb en ik zelf nog wil gaan proberen te maken. Mag dat zomaar? Ik weet namelijk niet meer waar ik de foto's vandaan heb, dus als er iemand is die haar eigen ketting terugziet en het liever niet heeft dat ik de foto gebruik, hoor ik het graag! Ik haal m dan gelijk weer weg.
http://www.from-wieke.nl.tt
Re: Ook ik heb een site!
Die voorbeelden zou ik niet op je site zetten, ik zou het in ieder geval niet op prijs stellen als ik ergens anders (ongevraagd) foto's van mijn creaties zie. Als je voorbeelden wilt bewaren zou ik ze gewoon opslaan op je computer. Of gewoon uitprinten, dat doe ik altijd, ik heb een soort van inspiratiemap gemaakt zeg maar.wieke81 schreef:En ik heb nog een vraagje: ik heb ook een stukje met voorbeelden van kettingen die ik op internet gevonden heb en ik zelf nog wil gaan proberen te maken. Mag dat zomaar? Ik weet namelijk niet meer waar ik de foto's vandaan heb, dus als er iemand is die haar eigen ketting terugziet en het liever niet heeft dat ik de foto gebruik, hoor ik het graag! Ik haal m dan gelijk weer weg.
Groetjes, Melanie