Link plaatsing op knutselplezier?

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
angela
Bead Fan
Contacteer:
Link plaatsing op knutselplezier?

Bericht door angela » zo 16 okt 2005 21:47

Hoi hoi,

Ik ben bezig om een (start)pagina te maken die alles te maken heeft met zelfgemaakte spullen. Daar kunnen de sieraden natuurlijk niet ontbreken, maar ik ben ook op zoek naar site's met alleen maar kralen (zelfgemaakte).

Het is de bedoeling dat er op de site veel verschillende mooie dingen samen worden gebracht. Waaronder houten speelgoed, kussenhoezen, kleding, lampen/spiegels maar ook bijvoorbeeld schilderijen, mooie tekeningen, scrapbooken. quilten noem maar op.

Dus heb je een mooie site die je op mijn pagina wilt linken dan ben je van harte welkom, tips en dergelijke zijn natuurlijk ook van harte welkom ;-)

http://www.knutselplezier.startbewijs.nl" onclick="window.open(this.href);return false; Hier kun je je site aanmelden.
kralen zijn leuk...sieraden zijn machtig!!

sanny
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door sanny » zo 16 okt 2005 23:03

Leuk, ik heb me al aangemeld. Veel succes met je startpagina.
groetjes Sannie.

Gesloten