welke kleur in welke maat swarovski

Vragen en/of tips over het gebruik van materialen en gereedschappen kun je hier kwijt, denk aan een tangetje, een rijgbord, draad of elastiek, etcetera.
Gesloten
geke
Bead Believer
Contacteer:
welke kleur in welke maat swarovski

Bericht door geke » zo 09 jan 2005 18:09

is er ergens een lijst te vinden waarop de complete lijst staat van alle kleuren swarovski met de leverbare maten.
wordt er nu een beetje gek van heb voor verschillende kleuren zitten kijken op verschillende sites en ook een aantal shops gemaild en krijg zeer tegenstrijdige antwoorden.
zegt de een dat een bepaalde kleur niet bestaat in een bepaalde ss kun je die bij een andere shop gewoon bestellen.....

groetjes
Geke

miekel
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door miekel » zo 09 jan 2005 18:59

Als je mij jouw e-mailadres stuurt via een pb'tje kan ik je een lijstje sturen. (heb ik zelf samengesteld)
Groetjes, Annemieke

Afbeelding

yvon
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door yvon » zo 09 jan 2005 19:00

ik heb wel een lijst met alle kleuren van swarovski voor je ,maar ik weet niet hoe ik die hier op kan laten zien.

yvonne

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 09 jan 2005 19:13

Ik denk dat dit heel erg afhankelijk is van waar de winkels hun artikelen vandaan halen. Volgens Swarovski in Oostenrijk is groothandel Glaser DE leverancier van Swarovski, maar daar hebben ze bijna niets! En ik weet van een andere groothandel dat zij in Azi? inkoopt, en weer een ander in Amerika. Dus ik denk dat het met de winkels net zo gaat.

Gesloten