er zijn allerlei soorten tangen, waaronder 3 belangrijke:C?lestine schreef:Kunnen jullie mij vertellen wat voor soort tangen ik nodig heb?
En waar ik die eventueel zou kunnen kopen?
- Rondbektang. Deze kun je gebruiken voor het kettelen en voor het dichtbuigen van bijvoorbeeld kalot
- Platbektang. Dit heb je nodig voor het vastknijpen van knijpkralen. Ook is het handig als hulpmiddel als je iets speciaals wil buigen, dan kan je het goed vasthouden met de platbektang.
- Kniptang. Dit kan je gebruiken voor het knippen van staaldraad en kettelstiften of nietstiften. Bij kettelstiften heb je het sowieso nodig. Staaldraad kan je op zich misschien nog met een schaar knippen, maar de schaar wordt er niet mooier van en ik denk dat het nog vrij lastig zal gaan.
Je kan alle 3 bij mij bestellen. De rondbektang staat er nog niet op maar die kan je wel bestellen door onder opmerking erbij te zetten dat je die ook wil, dan zal ik een e-mail sturen wat het totaalbedrag is. Alle tangen kosten even veel.
Mocht iemand anders nog een tip hebben wat tangen betreft dan hoor ik dat heel graag.
groetjes,
Sandra