Platte schijfjeskralen

Vragen en/of tips over het gebruik van materialen en gereedschappen kun je hier kwijt, denk aan een tangetje, een rijgbord, draad of elastiek, etcetera.
Gesloten
Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:
Platte schijfjeskralen

Bericht door Stéphanie » vr 06 jun 2003 11:53

Ik zoek van die kleine, platte schijfjeskralen. Je ziet ze ook veel in kettingen voor jongens. Je rijgt er een heleboel aan elkaar. Ik heb bij de Kwast wel zoiets gezien, maar die hadden maar 2 kleuren. Weet iemand waar ik zulke kralen (goedkoop) kan vinden?
Pas 16 jaar en nu al verslaafd...

missestoetje
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door missestoetje » vr 06 jun 2003 12:08

hoi,

je hebt o.a. van zulke kralen bij de gewone hobbywinkel (bij ons tenminste) maar die zijn gemaakt van schelpjes, en dus niet echt goedkoop.
verder zou ik het ook niet zo goed weten, maar je kan natuurlijk altijd eens op een rommelmarkt gaan kijken, en de boel dan slopen (iets wat ik vaak doe) dan weet je zeker dat je het voor een goedkoop prijsje mee kunt nemen.
greetz MniQ

http://www.sugababes.nl/MniQ" onclick="window.open(this.href);return false;

angel001
Bead Discoverer

houten??

Bericht door angel001 » ma 16 jun 2003 16:54

hoi!
zoek je van die houte ronde schijfjes kralen?? kijk daarvoor eens op ebay, daar hebben ze die dingen ook (de begin prijzen zijn rond de 1 euro per zak maar ik weet de uiteindelijke prijzen waar ze voor weg gaan niet)
veel plezier op je zoektocht
Greetzz miranda

Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » ma 16 jun 2003 18:43

Daar heb ik al gekeken, maar die hebben een diameter van 1 cm en ik heb veel kleinere nodig :).
Pas 16 jaar en nu al verslaafd...

kralenboetiek
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door kralenboetiek » ma 16 jun 2003 22:42

Hoi Stephanie,

Volgens mij heb ik nog wel wat voor je. Ga morgen even kijken, ga nu eerst slapen. Mail me maar even.

Myra

Gesloten