Montageringetje en aanbuigringetjes
Kan iemand me vertellen wat het verschil tussen deze 2 is? 
- Victoria
- Bead Professional
- Contacteer:
nee een open ring of montage ring vindt ik wel anders .... ik gebruik namelijk montage ringen, omdat ik nogal stevige tussenzetsels gebruik ...
open ring

montage ring, buitenmaat 5mm, binnenmaat 3,5mm en 0,8mm dik

open ring

montage ring, buitenmaat 5mm, binnenmaat 3,5mm en 0,8mm dik
Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Duh ovale en ronde jumprings
voor het ene tussenzetsel is het mooier een ovale jumopring (of hoe iedereen het ook noemt) te gebruiken en voor andere is het weer de ronde jumpring die het mooiste uitkomt! En je kan ze in meerdere maten verkrijgen! of zelf maken.
BTW Jumprings is de engelse benaming en die gebruik ik omdat ik dat het makkelijkste vindt en montage ringetjes en open ringetjes niet vindt klinken
veel te lang allemaal!
BTW Jumprings is de engelse benaming en die gebruik ik omdat ik dat het makkelijkste vindt en montage ringetjes en open ringetjes niet vindt klinken
Laatst gewijzigd door DMBijoux op za 31 jul 2004 15:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
-
eelkehas
- Bead Addict
- Contacteer:
Hoihoi,
die dubbele heb ik al in internet shops gezien als splijt of splitring of draairingetjes... dus hihi zoveel namen voor 1 zelfde ding! de verwarring
!!!
En idd jumprings, montagering, openring.. allemaal het zelfde.. en de vorm staat vaak bij de naam.. of zie je op de foto.. is niet speciaal ene ovaal andere rond toch?
Groetjes!
die dubbele heb ik al in internet shops gezien als splijt of splitring of draairingetjes... dus hihi zoveel namen voor 1 zelfde ding! de verwarring
En idd jumprings, montagering, openring.. allemaal het zelfde.. en de vorm staat vaak bij de naam.. of zie je op de foto.. is niet speciaal ene ovaal andere rond toch?
Groetjes!
- Victoria
- Bead Professional
- Contacteer:
KloptSorceress schreef:Duh ovale en ronde jumpringsvoor het ene tussenzetsel is het mooier een ovale jumopring (of hoe iedereen het ook noemt) te gebruiken en voor andere is het weer de ronde jumpring die het mooiste uitkomt! En je kan ze in meerdere maten verkrijgen! of zelf maken.!
ik vind montage ringen beter klinken dan jumprings en ik denk dat niet iedereen de engelse benamingen kentBTW Jumprings is de engelse benaming en die gebruik ik omdat ik dat het makkelijkste vindt en montage ringetjes en open ringetjes niet vindt klinkenveel te lang allemaal!
als ik aan een split ring denk ik aan iets andersDat is een split ring die op de sleutelhanger lijkt!
maar je kan toch anders op je site een artikel een dubbele naam geven, dus bijv. dubbele ring oftewel split ring
[/quote]
Groetjes Victoria,

groetjes Leonie