Tsjechie 's plakkristallen

Vragen en/of tips over het gebruik van materialen en gereedschappen kun je hier kwijt, denk aan een tangetje, een rijgbord, draad of elastiek, etcetera.
Gesloten
brides
Bead Dreamer
Contacteer:
Tsjechie 's plakkristallen

Bericht door brides » di 13 jul 2004 17:05

hallo wie heeft hier ervaring mee en zijn ze net zo mooi als swarovski

:wink:
groeten van brides

Vero
Bead Discoverer

Bericht door Vero » di 13 jul 2004 20:26

hallo , mijn ma is eens naar daar geweest en naar het schijnt zijn die even mooi en goedkoper . jammer dat ik op dat moment nog nie bezig was met juwelen maken , je kan ze daar naar schijnt per hele zakken kopen , maar ik zou niet weten of ze hier te verkrijgen zijn .

groetjes vero

kralenboetiek
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door kralenboetiek » di 13 jul 2004 21:53

Hoi,

Ik heb ze op mijn site staan. Het is hetzelfde materiaal als van Swarovski alleen zijn ze anders geslepen en daardoor glinsteren ze iets minder. De meesten hebben precies dezelfde kleur, maar sommigen wijken ietsje af.
Ze zijn in ieder geval stukken goedkoper dan de Swarovski.

Myra

brides
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door brides » di 13 jul 2004 22:14

kralenboetiek schreef:Hoi,

Ik heb ze op mijn site staan. Het is hetzelfde materiaal als van Swarovski alleen zijn ze anders geslepen en daardoor glinsteren ze iets minder. De meesten hebben precies dezelfde kleur, maar sommigen wijken ietsje af.
Ze zijn in ieder geval stukken goedkoper dan de Swarovski.

Myra

ik heb ze inderdaad ook bij jou op de site gezien dus ze glinsteren minder dat is jammer maar ik ga ze toch eens proberen dus bij de volgende bestelling van mij

:wink:
groeten van brides

Naomi
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Naomi » di 13 jul 2004 22:28

Toch een vraagje. Swarovski heeft de bijzondere lichtbreking door het loodgehalte. volgens mij is dat niet hetzelfde als de tjechische. Ik heb de tjechische zelf nog niet eerder gezien, maar ik heb wel de tjechische facetkralen. Ik vind deze prima, maar de swarovski kralen stralen toch meer uit.

Ik wil overigens ook graag weten wat voor een achterkant de tjechische plakkristallen hebben. Is deze wel goed tegen lijm bestand?
liefs,

Naomi

Gesloten