Ik ben Marjolein en totaal nieuw hier op het forum en nieuw bij deze kralen hobby.
Ik ben zelf gek op bedelarmbanden en probeer altijd op zo veel mogelijk manieren bedels te maken voor mijn armbanden.
Nu ben ik tegen de onderstaande foto aangelopen op het internet en hier helemaal verliefd op geworden.

Zelf heb ik al wat zitten kijken en ik denk dat het me wel zou moeten lukken om zulke dingen te maken. Ben een aardig creatief persoon en vind het leuk om gewoon een boel technieken onder de knie te hebben.
Omdat ik mijn bedels iets kleiner wil dan hier op de foto dacht ik dat ik het beste met 15/0 kralen kan gaan werken. Maar omdat ik geen idee heb welke grote kralen in het plaatje gebruikt is dacht ik misschien dat jullie mij hier advies op kunnen geven?
Heb zelf gevonden dat voor 15/0 seed beads mensen vaak fireline 0.15mm draad gebruiken. Maar ik hoor graag van jullie of dit wel/niet juist is.
Ik kan zelf alleen niet vinden welke naalden je het beste kan gebruiken bij 15/0 en of ze dan lang/kort moeten zijn. Hier zou ik ook graag wat hulp bij willen vragen.
De laatste vraag die ik heb is wat voor een kralen kan ik het best kopen? Ik wil gewoon mooie kralen die tegen een stootje kunnen want als bedels zullen ze wel wat te voorduren krijgen.
Dus als er mensen zijn met tips of aanbevelingen hoor ik het graag!
Groetjes!