doosjes
waar bergen jullie je kralen in op?
Re: doosjes
Ik heb ze in kokertjes die ik bij de plaatselijke hobbyzaak voor 10 eurocent kon kopen , maar er zijn bij diverse webshops flipover doosjes te koop en die zijn ook heel handig
Ik doe ze tegenwoordig in fliptopdoosjes, die zijn ideaal. Ze nemen niet veel ruimte in. En als ik ze dan ergens voor ga gebruiken, dat giet ik er een aantal over in 'schroeven' doosjes, want daaruit werken is weer heel prettig. Eerst gebruikte ik die 'schroeven'doosjes ook voor t opbergen, maar dan had ik meer dan het dubbele van de ruimte nodig dan bij fliptops. Die schroevendoosjes zijn doosjes waarin je schroeven, moertjes en zo koopt bij een dhz zaak. Die kun je evt. ook leeg bestellen.
- SandraM
- Bead Hysteric
- Contacteer:
ik heb inmiddels zoveel voorraad, dat ik ze in zakjes heb en opgehangen aan een ouderwetse gaatjes-bedbodem, lekker overzichtelijk:
Ziet er leuk uit ook nog, en heel praktisch. Maar dat zou mij dan weer te veel ruimte innemen.SandraM schreef:ik heb inmiddels zoveel voorraad, dat ik ze in zakjes heb en opgehangen aan een ouderwetse gaatjes-bedbodem, lekker overzichtelijk:
- SandraM
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Ik heb inmiddels al een 2e erbij, omdat ik teveel zakjes had. 1 in de lengte op een lege wand en 1 horizontaal boven m'n werkbureau.
- marielle23
- Bead Lover
- Contacteer:
Ik heb nog twee mooie opbergdozen te koop! vrijwel niet gebruikt en geheel compleet!
Via deze link kom je bij de foto van de dozen. Ik wil er graag een tientje per stuk voor hebben. De verzendkosten zijn 6.75.
https://secure.hobbyhandboek.nl/detail. ... 1&id=72292
Via deze link kom je bij de foto van de dozen. Ik wil er graag een tientje per stuk voor hebben. De verzendkosten zijn 6.75.
https://secure.hobbyhandboek.nl/detail. ... 1&id=72292
groetjes marielle 

- estherwijma
- Bead Monster
@Sandra, wat heb je dat slim bekeken zeg!!!toppie!!
Ik heb gebruik plastic koffertjes met allemaal vakjes om mijn spullen in op te bergen. Aan de ene kant doe ik gereedschap en benodigdheden en aan de andere kant kralen. Best handig, maar als ik ooit (daar droom ik van he
) nog eens een hele berg kralen heb en een groter huis, dan komt er zeker wat anders! 
Ik heb gebruik plastic koffertjes met allemaal vakjes om mijn spullen in op te bergen. Aan de ene kant doe ik gereedschap en benodigdheden en aan de andere kant kralen. Best handig, maar als ik ooit (daar droom ik van he

Groetjes Esther
- evelienzoer
- Bead Professional
- Contacteer:
Ik heb alles in doorzichtige opbergdozen van de praxis.
De grote dozen voor de grote kralen en de kleine dozen voor de rocailles, facetjes en parels en bicones.
Maar zoals jij het hebt Sandra is ook wel erg overzichtelijk. Ik heb daar helaas nu de ruimte nog niet voor, heb nu de helft van een grote kast in de woonkamer in gebruik voor alles, maar daar groei ik ook bijna uit
De grote dozen voor de grote kralen en de kleine dozen voor de rocailles, facetjes en parels en bicones.
Maar zoals jij het hebt Sandra is ook wel erg overzichtelijk. Ik heb daar helaas nu de ruimte nog niet voor, heb nu de helft van een grote kast in de woonkamer in gebruik voor alles, maar daar groei ik ook bijna uit

sorry dat ik nu pas antwoord
zat in een dipje, en kon daar door niet antwoorden.
heb nog steeds geen oplossing gevonden voor mijn parels.
dacht een grote bak te kopen (zo'n opbergdoos)
en daar wil ik dan de kralendoosje stoppen.
iemand ideetjes waar ik van die doodjes vindt?
zat in een dipje, en kon daar door niet antwoorden.
heb nog steeds geen oplossing gevonden voor mijn parels.
dacht een grote bak te kopen (zo'n opbergdoos)
en daar wil ik dan de kralendoosje stoppen.
iemand ideetjes waar ik van die doodjes vindt?
Xenos, Ikea, Hornbach, DHZ zaak. En zo zullen er veel meer winkels zijn.
ja dat wel één nadeel woon in belgie. ikea hebben we wel maar moet ik al een halfuur rijden.JMHols schreef:Xenos, Ikea, Hornbach, DHZ zaak. En zo zullen er veel meer winkels zijn.
of misschien is de mama overtuigen voor uitstapje naar nederland
Er zullen hier wel mensen zijn die weten waar je het in België kunt kopen. Lijkt me beter een winkel dan een webshop want anders zit je weer met hoge verzendkosten.
hoi Sannie,
ik weet niet waar in belgie dat je woont maar nederland is daarom niet altijd ver hoor...ik heb de mijn indertijd allemaal bij praxis gekocht...
soms staan ze bij pipoos ook wel eens in de aanbieding maar dan zijn ze nog duur tegenover de praxis dozen....
ik weet niet waar in belgie dat je woont maar nederland is daarom niet altijd ver hoor...ik heb de mijn indertijd allemaal bij praxis gekocht...
soms staan ze bij pipoos ook wel eens in de aanbieding maar dan zijn ze nog duur tegenover de praxis dozen....
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen
brand sinds maart 2007 zelf kralen
ok dank je wel, nederland is inderdaad niet ver. hopelijk geraak ik daar nog is