oorbellenstandaards em armbandenrollen

Vragen en/of tips over het gebruik van materialen en gereedschappen kun je hier kwijt, denk aan een tangetje, een rijgbord, draad of elastiek, etcetera.
Gesloten
creakaatje
Bead Interested
Contacteer:
oorbellenstandaards em armbandenrollen

Bericht door creakaatje » zo 14 okt 2012 11:06

Hallo

ik heb verschillende oorbellenstandaards en armbandrollen over. ze zijn nieuw.
per smartphone kan ik foto's sturen (ik weet niet hoe ik die foto's hier krijg..... :oops: )
Iemand interesse?
het gaat om koperkleurige molentjes waar 64 paar bellen aankunnen, (2 of 3 stuks)
zwarte metalen standaards met een handvorm bovenop waar 21 paar oorbellen op passen, (2 of 3 stuks)
3 rekjes zwart in de vorm van een kat (25 paar bellen)
2 vlinderrekjes zwart (12 paar)
pelikaanvorm zwart 3 stuks (18 paar)
vlinder koper 2 stuks (+/- 30 paar)
verder nog een zilverkleurig rekje voor 25 paar.

ook heb ik armbandrollen zwart, diverse uitvoeringen (1 rol, 3 rollen en 5 rollen per rek), een paar gebruikt, de rest nieuw. Ook een paar borden met elastiek waarop kettingen of armbanden geklemd kunnen worden (rood fluweel) en nog een paar halsjes.
zoals gezegd kan ik op verzoek foto's en formaten toesturen.
liefst verkoop ik alles in een koop, maar ik kan me voorstellen dat dat te veel is voor een persoon. Als jullie interesse hebben graag reageren!
Ik ben op dit moment heel druk met het opnieuw inrichten van mijn winkel, dus wees niet ontmoedigd als ik niet erg snel reageer..... Ik doe mijn best!

creakaatje
Bead Interested
Contacteer:

Re: oorbellenstandaards em armbandenrollen

Bericht door creakaatje » do 18 okt 2012 19:44

Hallo, als het goed is heeft vandaag een forumdame haar spullen van mij ontvangen. :wink:
ik heb nog meer, o.a. ook nog een paar sieradenboompjes als deze:
http://afhaalgroothandel.com/prodimages/82153bkl.jpg
verder nog meer ophangmogelijkheden voor zakjes en/of kettingen. Iemand nog interesse?

groetjes!

Gesloten