verpakking

Vragen en/of tips over het gebruik van materialen en gereedschappen kun je hier kwijt, denk aan een tangetje, een rijgbord, draad of elastiek, etcetera.
Netty
Bead Starter
Berichten:52
Lid geworden op:za 16 mei 2009 19:47
Re: verpakking

Bericht door Netty » zo 04 mar 2012 22:38

@ Nienke en Marielle...>jullie hebben een pm

Filipa
Bead Discoverer
Berichten:23
Lid geworden op:do 15 sep 2011 06:15

Re: verpakking

Bericht door Filipa » ma 26 mar 2012 09:22

Hoi iedereen,

Ik ben op zoek naar sieraden doosjes die ik kan meegeven met mijn bestellingen. Weet iemand waar ik aan zo'n doosjes kan komen?
Ik bedoel geen luxe uitvoering, maar gewoon een kartonnen geschenkdoos met mijn logo op of iets waar ik een leuke label met mijn logo ofzo op zou kunnen plakken. Ik heb natuurlijk al heel het web afgeschuimd maar ik vroeg mij af of iemand hier goede tips heeft voor mij ;-)
Ik heb een site gevonden, budgetdoosjes.nl, die verkopen bedrukte doosjes van de grootte en hoogte die ik wil (maximum 2,7 cm hoog, omdat het door brievenbus moet).
Maar om de prijzen doenbaar te houden, moet je daar ineens 1000 doosjes ofzo bestellen. En dat zie ik eerlijk gezegd niet zitten. Kreeg een offerte van hen toegestuurd, 350€ voor 100 doosjes. Maar dat is natuurlijk wel over het budget dat ik eraan wil/kan spenderen.

Ik heb ook al gekeken bij AVA papierwaren, maar vond niet wat ik precies nodig heb.
Dus hier samen gevat:

-> doosje mag 10 x 10 x 2,5 cm als afmetingen hebben. Rechthoekig kan ook, maar vooral de hoogte is belangrijk.
-> doosjes mogen bedrukt zijn of niet, indien niet kan ik er een leuk label voor ontwerpen en erop plakken.
-> liefst niet boven de 1€/stuk :mrgreen:

Iemand een tip voor mij?

Alvast bedankt!
Filipa

CreaBecca
Bead Interested
Berichten:127
Lid geworden op:vr 10 feb 2012 00:56
Locatie:Tilburg
Contacteer:

Re: verpakking

Bericht door CreaBecca » ma 26 mar 2012 10:42

Sayila heeft deze:

Afbeelding

Maar ik weet niet of dit is wat je zoekt, weet ook niet of ze netjes blijven bij de post! Maar goedkoop zijn ze wel!

Je kunt ze kopen in deze kleurencombi (10 voor 2,89) of zelf de kleur uitkiezen (0,32 per stuk)

Je vindt het op http://www.sayila.nl" onclick="window.open(this.href);return false; , vervolgens klik je bovenaan op "sieraden maken" en dan op "cadeauzakjes"
Afbeelding

nicky.v25
Bead Believer
Berichten:235
Lid geworden op:vr 28 sep 2007 11:23
Locatie:Oud-Heverlee (België)
Contacteer:

Re: verpakking

Bericht door nicky.v25 » ma 26 mar 2012 16:07

Hey,

Op mijn site http://www.freubels.be/ bij online workshops staat een mini tutorial over een eenvoudige verpakking te maken.

Veel plezier ermee

Groetjes
(¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

conny72
Bead Anonymous
Berichten:2
Lid geworden op:zo 03 jun 2012 07:47

Re: verpakking

Bericht door conny72 » zo 03 jun 2012 12:36

Hoi,

Waarom gebruik je niet de kleine brievenbusdoosjes. Je kunt hier een etiket van jouw eigen bedrijfje op plakken om het duidelijk herkenbaar te maken.
Mijn doosjes en zakjes haal ik altijd via marktplaza

http://www.meulblok.marktplaza.nl/?wnklgrp=8#shop" onclick="window.open(this.href);return false;

Zijn goedkoop en leveren heel snel.

groet,

Conny

Gesloten