Ik heb alweer een nieuw idee voor een bead embroidery. Nu is mijn vraag waar kan je stif stuff kopen die groter is dan 21,6 x 27,9 cm. Het werk wordt nl. groter en ik denk niet dat het mooi wordt om 2 vellen aan elkaar te naaien ofzo.
Ik heb al even op Amerikaanse site's gekeken, maar kon het niet zo snel vinden.
Ik ben benieuwd of iemand weet of dit so wie so bestaat.
Stiff Stuff
- Zina
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Re: Stiff Stuff
Persoonlijk heb ik het ook nergens kunnen vinden, maar een tip is misschien i.p.v. stiff stuff vilt of dik vlies te gebruiken. Ik prefereer ook stiff stuff, maar voor de grote projecten werk ik liever ook aan 1 stuk. Ik hoop dat iemand je kan helpen en anders kan het altijd eens proberen.
groetjes Zina
groetjes Zina
Altijd aan het kralen...
ik ben ook al tijdje op zoek naar groter stukken stiff stuff en kan het ook niet vinden.
dus wie weet waar het te koop is ??

dus wie weet waar het te koop is ??
geniet elke dag van het leven, haal er elke dag wat moois uit!
Stiff Stuff is niet groter te verkrijgen.
Tip van mij en die ik zelf al jaren toepas: aan de achterkant van je werk aan elkaar vastzetten met schilderstape. Uiteindelijk is het onzichtbaar, plakt goed en je kan er gewoon doorheen met naald en draad.
Tip van mij en die ik zelf al jaren toepas: aan de achterkant van je werk aan elkaar vastzetten met schilderstape. Uiteindelijk is het onzichtbaar, plakt goed en je kan er gewoon doorheen met naald en draad.
Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!
bedankt voor de goede tip!!Jewel schreef:Stiff Stuff is niet groter te verkrijgen.
geniet elke dag van het leven, haal er elke dag wat moois uit!
Nou dat klinkt goed. Dat ga ik proberenJewel schreef:Stiff Stuff is niet groter te verkrijgen.