Ultrasoon bij kruidvat
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Heel handig om je sieraadjes mee schoon te maken met ultrasone trillingen, ook voor brillen etc deze week voor maar € 15.99!
http://www.kruidvat.nl/domains/kruidvat ... ompage/11/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.kruidvat.nl/domains/kruidvat ... ompage/11/" onclick="window.open(this.href);return false;
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie
Re: Ultrasoon bij kruidvat
Werkt dat echt?
Normaal wel
voor de prijs kan je het in ieder geval niet laten! Het professioneel toestel dat ik gebruik kost meer dan 20 keer zoveel 
Het enige wat ik niet kan zien, is of hij warm wordt. Dat is eigenlijk wel een must.
OPGELET: geen parels in doen! Of reeds geregen kraaltjes sieraden...

Het enige wat ik niet kan zien, is of hij warm wordt. Dat is eigenlijk wel een must.
ipoingtudut
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Ik heb hem al gebruikt en hij werkt ideaal!
Wat een viezigheid wordt er uit getrild zeg... 

Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie
- nienkesieraden
- Bead Fanatic
- Contacteer:
kan je fotos van sierraad en bad van voor en na plaatsen? Leuk 

Bedoel je geen parels in doen of reeds gergen kraaltjes sieraden? Bedoel je dan echte parels?
Waarvoor gebruik je deze dan wel?
Waarvoor gebruik je deze dan wel?
poing schreef:Normaal welvoor de prijs kan je het in ieder geval niet laten! Het professioneel toestel dat ik gebruik kost meer dan 20 keer zoveel
Groetjes
Lieselot
Lieselot
Voor zilveren en gouden sieraden, horloges en ringen, en brillen.
Je mag er geen geregen sieraden in doen omdat ze niet goed kunnen opdrogen, ongeregen kralen kunnen perfect (geen lampwork die niet in de kiln geweest is) om bv beadrelease er uit te trillen.
Parels kunnen niet tegen de ultrasoon. Sommige zachte edelstenen ook niet, en waterhoudende stenen zoals opaal ook niet.
Je mag er geen geregen sieraden in doen omdat ze niet goed kunnen opdrogen, ongeregen kralen kunnen perfect (geen lampwork die niet in de kiln geweest is) om bv beadrelease er uit te trillen.
Parels kunnen niet tegen de ultrasoon. Sommige zachte edelstenen ook niet, en waterhoudende stenen zoals opaal ook niet.
ipoingtudut
als er geen geregen sieraden in mogen, omdat ze niet goed kunnen opdrogen, mag ik aannemen dat het met vloeistof werkt en je dus ook alleen maar waterdichte horloges erin kan schoonmaken?
[edit] Ik zie het al... staat in de folder in de link van Sandra erbij. Antwoorden op mijn vragen gevonden.
[edit] Ik zie het al... staat in de folder in de link van Sandra erbij. Antwoorden op mijn vragen gevonden.
Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!
Alhoewel er in de folder over alleen water gesproken wordt, doen de pro's er eigenlijk altijd wat groene dreft (goedkoop merk zelfs beter dan de echte) of ammoniak bij inJewel schreef:als er geen geregen sieraden in mogen, omdat ze niet goed kunnen opdrogen, mag ik aannemen dat het met vloeistof werkt en je dus ook alleen maar waterdichte horloges erin kan schoonmaken?

ipoingtudut
ik heb ook al een jaar zo een ding en da werk voor gene meter.... 

maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen
Van het Kruidvat ook?hadewijch schreef:ik heb ook al een jaar zo een ding en da werk voor gene meter....
ipoingtudut
nee ik denk van den aldi maar het systeem is hetzelfde
ik dnek dat er indertijd op het HGGF forum eens ene heel topic over geweest is maar die kunnen we nu niet meer lezen
daar werkte het ook bij veel mensen niet
maar als er iemand een tip heeft wat wel helpt altijd welkom hoor
daar werkte het ook bij veel mensen niet
maar als er iemand een tip heeft wat wel helpt altijd welkom hoor
Hangt er natuurlijk ook vanaf wat je er mee schoon wil maken.
Aangeslagen zilver (groen of zwart) zal je er niet mee schoon krijgen, maar je trilt er wel alle huidsdeeltjes en vetten uit, zodat je het veel beter met een zilverpoetsdoekje snel hoogglans krijgt
Verder altijd op een stevige ondergrond zetten, en goed heet laten worden. Een paar minuutjes moet volstaan!
Aangeslagen zilver (groen of zwart) zal je er niet mee schoon krijgen, maar je trilt er wel alle huidsdeeltjes en vetten uit, zodat je het veel beter met een zilverpoetsdoekje snel hoogglans krijgt

Verder altijd op een stevige ondergrond zetten, en goed heet laten worden. Een paar minuutjes moet volstaan!
ipoingtudut
Wij gebruikten zo'n ding thuis vroeger (10-15 jaar geleden) al om onze brillen mee schoon te trillen, werkte altijd geweldig en idd een drupje afwasmiddel erin en je hebt een super resultaat!
Creatieve groetjes,
Herma
Herma