gezocht kralenmolentje 24/7
ik zoek een kralenmolentje omdat dit mij makkelijk lijkt met kleine kraaltjes wie heeft er ervaring mee ? en kan mij vertellen of dit ook zo is! en ik zoek er een als iemand er 1 heeft en deze weg doe mag mij pb geven met wat je er voor wilt hebben tanks !
Laatst gewijzigd door beertje op za 24 jul 2010 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: gezocht kralenmolentje 24/7
Lieve Beertje, via de zoekfunctie
gevonden:
viewtopic.php?f=15&t=1952&hilit=molentje
en
viewtopic.php?f=23&t=26540&hilit=molentje
viewtopic.php?f=15&t=1952&hilit=molentje
en
viewtopic.php?f=23&t=26540&hilit=molentje
Liefs en groetjes, Algante 
Ik heb er 2, een houten die ik altijd gebruik en nog een plastic molentje, ingepakt en wel. Ooit gekregen, maar doordat ik die houten altijd gebruik, is die van plastic overbodig.
Je mag hem overnemen, maar kan helaas niet door de brievenbus, dus wordt het pakketpost.
Je mag hem overnemen, maar kan helaas niet door de brievenbus, dus wordt het pakketpost.
dat is het um ik vind een molentje van 3,- tegen 6,75 verzendkosten een beetje groot prijs verschil daarom zoek ik eigenlijk in de buurt van drachten of rotterdam waar ik 1 keer in de maand ben zodat ik hem op kan halen
Hoe dicht in de buurt van Drachten?
Ik kom regelmatig in Oosterwolde, Groningen en Appelscha, en heel soms kom ik bij Drachten langs op weg naar Leeuwarden.
Woon je in/bij Drachten?
Ik kom regelmatig in Oosterwolde, Groningen en Appelscha, en heel soms kom ik bij Drachten langs op weg naar Leeuwarden.
Woon je in/bij Drachten?
in drachten woon ik wijk trisken daar woon ik
- Monique Westerlink
- Bead Interested
- Contacteer:
Een molentje is alleen handig als je een goede kwaliteit rocailles gebruikt. Als de gaatjes ongelijk zijn of te klein dan werkt het niet. Dan werkt het heel handig en snel.