kralen kopen

Vragen en/of tips over het gebruik van materialen en gereedschappen kun je hier kwijt, denk aan een tangetje, een rijgbord, draad of elastiek, etcetera.
frid@
Bead Reader
kralen kopen

Bericht door frid@ » di 29 sep 2009 20:38

hallo kralenliefhebbers

ik heb toch eens een vraag over het aanschaffen van kralen en benodigheden
ik wil heel graag wat via internet bestellen maar ik weet niet zo goed hoe ik dat moet doen
hebben jullie dan wat in je hoofd wat je gaat maken uit een boekje of zo of bestellen jullie gewoon wat jullie mooi vinden
ik heb een hoop van die magazine sieraden maken alleen als ik dan zo'n beschrijving lees kom ik er niet meer uit en dan hebben ze ook weer niet alles bij de zelfde winkel

hebben jullie misschien tips hoe ik dit zou kunnen doen of hoe jullie dat doen

ik hoop dat ik me berichtop de juiste plaats heb geplaats

groetjes frida

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Re: kralen kopen

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 30 sep 2009 06:21

Ik koop wat ik leuk vind (en wat mijn budget toelaat) en zie later ooit wel eens wat ik er van ga maken.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » do 01 okt 2009 11:44

La Bigiotteria di Esther schreef:Ik koop wat ik leuk vind (en wat mijn budget toelaat) en zie later ooit wel eens wat ik er van ga maken.
Ik meestal ook en ALS ik al bestel met een ontwerp in mijn hoofd & ik de kralen binnen heb, dan komt er in combinatie met mijn reeds aanwezige lintjes, kraaltjes en hangertjes, TOCH weer heel iets anders uit ;)
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Hannelies
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door Hannelies » do 01 okt 2009 11:58

Ik koop ook wat ik mooi vind, mits het niet te duur is. Later verzin ik dan wat ik ga maken. Ik maak nooit wat uit een boekje. Met een beetje schikken en herschikken op de tafel kom je een heel eind!

De Sierkip
Bead Chatter

Bericht door De Sierkip » do 01 okt 2009 19:00

Mar-JoYa schreef:
La Bigiotteria di Esther schreef:Ik koop wat ik leuk vind (en wat mijn budget toelaat) en zie later ooit wel eens wat ik er van ga maken.
Ik meestal ook en ALS ik al bestel met een ontwerp in mijn hoofd & ik de kralen binnen heb, dan komt er in combinatie met mijn reeds aanwezige lintjes, kraaltjes en hangertjes, TOCH weer heel iets anders uit ;)
Daar sluit ik me bij aan! Zo gaat dat bij mij ook. Vind alleen meestal meer mooi dan mijn budget toelaat... :? :oops: Het heeft soms wel een beetje weg van verzamelwoede, hihi :mrgreen: , maar dan heb je op een gegeven moment wel lekker veel om uit te kiezen.

MB
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door MB » do 01 okt 2009 20:24

Bij mij is het een hobby kralen verzamelen, koop dus wat ik mooi vind, soms
vind ik mijzelf wel eens belachelijk met zoveel kralen :oops: , maar je moet wat te kiezen hebben 8) :D
Soms koop ik ook wel gericht, als ik een patroon uit een boekje wil maken, en dat
is idd lastig, want niet alle onderdelen uit zo'n sieraad zijn bij één webshop te koop.
~Groetjes Margriet~

Ellen
Bead Monster

Bericht door Ellen » do 01 okt 2009 20:49

Ik sluit me dus bij alle voorgangsters aan.... koop ook wat ik leuk en mooi vind (binnen en soms buiten het budget) en zie wel als het een keer van pas komt. :D :D
Binnenkort is mijn kralenkast (eindelijk) klaar, en vindt mijn dochter dat ik maar veel kralen moet opruimen(=wegdoen).... en dan denk ik ooooohhh help.... ik kan er zo moeilijk afscheid van nemen :oops:
Groetjes Ellen.

Ris
Bead Starter

Bericht door Ris » do 01 okt 2009 20:52

Ik koop als ik een idee heb, en tot nu toe blijft het wel binnen mijn budget. Elke maand apart zetten( andere koopt CD ik koop kralen). Ik heb wel wat restanten maar niet overdrijven.

susanna
Bead Anonymous

Bericht door susanna » do 12 nov 2009 09:08

ik verzamel beetjes bij beetjes en dan uit eindelijk heb ik een mooie collectie van kralen die ik mooi vind en daar maak ik dan wat van
grt susanna

Hannelies
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door Hannelies » do 12 nov 2009 09:55

Tja, ik nog even. Ik ben er echt aan verslaafd onderhand, aan dat verzamelen, heb dus ook veel te veel kralen... Ook hele mooi dingen die ik heel graag wilde hebben en waar ik dan niks mee doe... Ik denk dat ik binnenkort maar eens uitverkoop moet houden ofzo, maar vind het zo zonde ze weg te doen :-((

Ellen
Bead Monster

Bericht door Ellen » do 12 nov 2009 10:00

Hannelies schreef:Tja, ik nog even. Ik ben er echt aan verslaafd onderhand, aan dat verzamelen, heb dus ook veel te veel kralen... Ook hele mooi dingen die ik heel graag wilde hebben en waar ik dan niks mee doe... Ik denk dat ik binnenkort maar eens uitverkoop moet houden ofzo, maar vind het zo zonde ze weg te doen :-((
Dat heb ik nou ook :D , als mensen voor het eerst mijn kralen zien, kunnen ze nooit geloven dat ik geen winkeltje heb.
En soms als ze het eens vragen, kunnen ze ook wel eens kijken of er iets voor ze bij is. Maar daar heb ik dan achteraf vaak "spijt" van, eigenlijk wil ik ze helemaal niet kwijt :oops: :oops: . Echt erg :) :wink: .
Groetjes Ellen.

Kralenannie
Bead Designer

Bericht door Kralenannie » do 12 nov 2009 10:16

En soms als ze het eens vragen, kunnen ze ook wel eens kijken of er iets voor ze bij is. Maar daar heb ik dan achteraf vaak "spijt" van, eigenlijk wil ik ze helemaal niet kwijt . Echt erg .
Oooo Ellen, ik kon dit wel getypt hebben 8) . Ik koop maar en koop maar en eigenlijk maak ik niet zo veel :oops: . Maar ik kan er niet tegen als ik bezig ben dat ik niet genoeg keuze heb, zodat ik niet kan beginnen of het af maken :roll: . Kralen hebben zoveel verschillende tinten binnen een kleur dat het lang niet altijd bij elkaar past.

Maar wat ik koop vind ik mooi en is dus bruikbaar in mijn ogen en het bederft niet 8) . En als ik iets maak dan ben ik ook oprecht tevreden met m'n resultaat (en ben niet gauw tevreden :mrgreen: :mrgreen: ).

En ook ik heb het wel eens aangeboden aan iemand om iets uit te zoeken, maar hoop dan eigenlijk dat ze niet op het aanbod ingaan :oops: :-DD Dit is errruuuuuuggg :!:
Groetjes, Anita

Ellen
Bead Monster

Bericht door Ellen » do 12 nov 2009 10:28

Kralenannie schreef: Oooo Ellen, ik kon dit wel getypt hebben 8) . Ik koop maar en koop maar en eigenlijk maak ik niet zo veel :oops: . Maar ik kan er niet tegen als ik bezig ben dat ik niet genoeg keuze heb, zodat ik niet kan beginnen of het af maken :roll: . Kralen hebben zoveel verschillende tinten binnen een kleur dat het lang niet altijd bij elkaar past.

Maar wat ik koop vind ik mooi en is dus bruikbaar in mijn ogen en het bederft niet 8) . En als ik iets maak dan ben ik ook oprecht tevreden met m'n resultaat (en ben niet gauw tevreden :mrgreen: :mrgreen: ).

En ook ik heb het wel eens aangeboden aan iemand om iets uit te zoeken, maar hoop dan eigenlijk dat ze niet op het aanbod ingaan :oops: :-DD Dit is errruuuuuuggg :!:
lachen1 lachen1 lachen1
Groetjes Ellen.

Hannelies
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door Hannelies » do 12 nov 2009 11:29

Ellen schreef:
Kralenannie schreef: Oooo Ellen, ik kon dit wel getypt hebben 8) . Ik koop maar en koop maar en eigenlijk maak ik niet zo veel :oops: . Maar ik kan er niet tegen als ik bezig ben dat ik niet genoeg keuze heb, zodat ik niet kan beginnen of het af maken :roll: . Kralen hebben zoveel verschillende tinten binnen een kleur dat het lang niet altijd bij elkaar past.

lachen1 lachen1 lachen1
JUIST! Je wordt gewoon ontzettend hebberig van die glimdingen :wink: Eigenlijk zijn we gewoon net kleine kinderen: "meer, meer, ja graag!" [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]

Kralenannie
Bead Designer

Bericht door Kralenannie » do 12 nov 2009 11:36

JUIST! Je wordt gewoon ontzettend hebberig van die glimdingen Eigenlijk zijn we gewoon net kleine kinderen: "meer, meer, ja graag!"
Laten we zeggen dat ik dan als kind zijnde mijn IDEALE SPEELGOED heb ontdekt :(L) :wink: :-DD
Groetjes, Anita

Gesloten