Waar kan ik de producten weghalen

Vragen en/of tips over het gebruik van materialen en gereedschappen kun je hier kwijt, denk aan een tangetje, een rijgbord, draad of elastiek, etcetera.
Gesloten
Treetje20
Bead Reader
Berichten:6
Lid geworden op:vr 28 nov 2008 14:38
Locatie:Leek
Waar kan ik de producten weghalen

Bericht door Treetje20 » vr 28 nov 2008 15:32

Hallo,

ik heb net een goede tip gekregen. Ik ben nog niet begonnen want ik heb nog producten nodig.

Ik heb wel de technieken uitgeprinten. Ik ben heel benieuwd waar jullie je spullen vandaan halen. is dat van het internet of ga je naar een winkeltje?

Wat is goedkoper?


Liefs Trea

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Waar kan ik de producten weghalen

Bericht door Sandra » vr 28 nov 2008 15:55

Je kan het beste even rondsurfen op het forum, bv onder tips en vragen over winkels of waar kan ik kopen. De meesten kopen iig via internet, omdat dat veel goedkoper is dan bij een winkel. Er zijn meerdere goede winkels in Nederland. Heb je een leuke winkel gevonden, dan kan je even de zoekfunctie gebruiken, meestal zijn ze wel al ergens aangeraden en kan je dus weten dat het goed zit.

Treetje20
Bead Reader
Berichten:6
Lid geworden op:vr 28 nov 2008 14:38
Locatie:Leek

Re: Waar kan ik de producten weghalen

Bericht door Treetje20 » vr 28 nov 2008 17:07

Waar haal jij altijd de kralen en andere dingen vandaan.?





Sandra schreef:Je kan het beste even rondsurfen op het forum, bv onder tips en vragen over winkels of waar kan ik kopen. De meesten kopen iig via internet, omdat dat veel goedkoper is dan bij een winkel. Er zijn meerdere goede winkels in Nederland. Heb je een leuke winkel gevonden, dan kan je even de zoekfunctie gebruiken, meestal zijn ze wel al ergens aangeraden en kan je dus weten dat het goed zit.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Waar kan ik de producten weghalen

Bericht door Sandra » vr 28 nov 2008 17:32

Ik heb zelf een webwinkel, http://www.creadream.nl" onclick="window.open(this.href);return false; . Als het goed is zie je ook rechts onder mijn plaatje Eigenaar Kralen.com ;) en weet je inmiddels dat Kralen.com ook een webwinkel heeft. ;)

2bernarda@home.nl
Bead Anonymous
Berichten:4
Lid geworden op:za 17 apr 2010 17:57
Locatie:Groningen
Contacteer:

Re: Waar kan ik de producten weghalen

Bericht door 2bernarda@home.nl » za 17 apr 2010 18:11

Hallo
Bij http://www.bernardashome.nl" onclick="window.open(this.href);return false; leuke spullen :banaan:

Bodhi
Bead Believer
Berichten:257
Lid geworden op:zo 14 mar 2010 10:21

Re: Waar kan ik de producten weghalen

Bericht door Bodhi » za 17 apr 2010 18:59

Het ligt er een beetje aan of er een kralenwinkel bij je in de buurt zit....
Bij mij aan de overkant zit een Pipoos, maar die heeft z'n assortiment kralen en benodigheden het afgelopen jaar behoorlijk verminderd.
Op internet heb je ontzettend veel leuke webwinkels, en ook op Ebay en Marktplaats kun je de mooiste dingen tegenkomen.
En, niet onbelangrijk; het scheelt je enorm in prijs!!!
Ik ga eigenlijk alleen naar Pipoos als ik direct iets nodig heb, maar ik denk dat 99% van mijn aankopen op het internet zijn :D
En sinds ik lid ben geworden van dit ( en andere ) forums is het hek helemaal van de dam!!!!
Dat is het leuke van o.a. dit forum, je wordt gewoon aangestoken door de creativiteit van de anderen :applaus: :wink:

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Waar kan ik de producten weghalen

Bericht door Mar-JoYa » di 20 apr 2010 17:13

Niet vervelend bedoeld hoor en sorry voor de verhandeling hieronder, maar meestal resulteert dit soort vragen in een topic waar de sites zichzelf gaan promoten ;) en dat Sandra haar eigen shop noemt ;) is terecht (goede prijzen, perfecte service, geweldig materiaal) en het is haar forum.... :lol: ..... mijn tip is het volgende en dat is wat we denk ik allemaal hebben gedaan:

Surf rond om prijzen te vergelijken en denk er om dat goedkoop soms duurkoop is MAAR dat er ook aanbieders zijn die goed materiaal tegen scherpe prijzen kunnen verkopen. Daarnaast is het ook nog zo dat persoonlijke voorkeur meespeelt, wat ik perfect vind werken, kan voor jouw doel niet goed zijn, dus ik ben wel eens op mijn snufferd gegaan en kreeg kralen die kleiner waren dan ik dacht, of nietstiften die niet stevig genoeg waren voor wat ik er mee wilde.... dus wat dat betreft is het ook lastig tips te geven. Ik bestel dus overal en nergens :D omdat ik van de ene shop het een prettiger vind en van de andere shop het andere, al doende leert men en ik vind eigenlijk ook dat er geen algemeen antwoord is op deze vraag. In een winkel is over het algemeen iets duurder omdat ze vaak meer kosten maken dan een webshop, MAAR soms zijn er dingen in de aanbieding, waardoor winkel interessant is, daarnaast kun je in de winkel de kralen zien en voelen, vind ik niet belangrijk, een ander misschien wel..Ik persoonlijk bestel altijd via internet en de reden is dat ik het in de winkel zo'n geklooi vind met bakjes en per stuk opschrijven en niet overzichtelijk hebben voor hoeveel geld je nou in dat bakkie hebt liggen ;) Via een webshop kun je dingen in en uit je wagentje gooien, hoef je niet zelf 50 kralen uit een bakje te tellen en in je bakje te doen en meestal is het wel voordeliger ;)

Misschien dat je hier toch iets mee kunt :mrgreen: :mrgreen:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
sam
Bead Fanatic
Berichten:1925
Lid geworden op:za 24 sep 2005 18:45
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:

Re: Waar kan ik de producten weghalen

Bericht door sam » wo 21 apr 2010 12:16

Sandras shopje is altijd super fijn. Goede spullen, super service, altijd snel in huis.
Ze heeft alle basismaterialen die je nodig hebt. Ik gebruik altijd met veel plezier bijvoorbeeld haar knijpkralen.
Absoluut een aanrader, voor een goede en betrouwbare webshop dus, Creadream!

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Waar kan ik de producten weghalen

Bericht door Mar-JoYa » wo 21 apr 2010 12:19

Oh en bij Sam, die van de reactie hierboven, moet je zijn voor lieve kraaltjes, blommetjes en Hello Kitty :lol: :lol:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
beertje
Bead Professional
Berichten:1724
Lid geworden op:wo 09 jun 2010 12:30
Contacteer:

Re: Waar kan ik de producten weghalen

Bericht door beertje » zo 13 jun 2010 21:43

ik ging altijd bij mijn tante in spijkenisse hempel toen ik daar nog woonde. zij heeft veel en mooi spul .maar nu ik 200 km van haar vandaan woon :-(( zoek ik op internet en is er ook best veel tekoop . maar ik ga het liefst bij mijn tante is wel zo leuk :D

Gebruikersavatar
nienkesieraden
Bead Fanatic
Berichten:1775
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 19:23
Locatie:Breda
Contacteer:

Re: Waar kan ik de producten weghalen

Bericht door nienkesieraden » zo 13 jun 2010 21:48

Als je op google zoekt op wesda zei heeft ook erg veel leuke spullen. En als je bij je bestelling de code Verven intoetst krijg je 20% korting op je hele bestelling. En vanaf 20 of 25 euro betaal je geen verzendkosten.

Gesloten