bolpons en uitkapset
- patricia
- Bead Designer
- Contacteer:
ik heb sinds kort de catalogus van bijou moderne en daarin zag ik bolponsen en uitkapsets staan. Nu vroeg ik me af wat het verschil is? Met de uitkapsets zie ik dat je uit metalen platen figuren kan 'drukken' maar wat kan je dan met een bolpons?
Groetjes Patries
Like the heart beads!
Like the heart beads!
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
- patricia
- Bead Designer
- Contacteer:
dit is een uitkapset:
http://groups.msn.com/TrishWels/overig. ... hotoID=106" onclick="window.open(this.href);return false;
en over de bolpons heb ik dit gevonden:
maar een uitkapset is zo duur...?400
http://groups.msn.com/TrishWels/overig. ... hotoID=106" onclick="window.open(this.href);return false;
en over de bolpons heb ik dit gevonden:
Dus daar kan ik geen dingen mee uit het metaal slaangebruikt samen met bolponsen om halfronde vormen in metaal aan te brengen
maar een uitkapset is zo duur...?400
Groetjes Patries
Like the heart beads!
Like the heart beads!
- patricia
- Bead Designer
- Contacteer:
ja precies dat zou ik graag willen doen maar om nou zoveel geld neer te leggen...Maar nu kwam net mijn tante en die heeft dat soort dingen in een ver verleden ook weer gedaan en gaat het even opzoeken in de opslag. Ze hefet geen uitkapset maar wel andere dingen of zo. Ze wist het niet precies...
Groetjes Patries
Like the heart beads!
Like the heart beads!
Een bolpons gebruik je om metaal bol te slaan. Je hebt helaas wel verschillende bolponsen nodig om iets mooi bol te krijgen (je gaat van groot naar klein) en daarnaast heb je wel een bolponsblok nodig. Je kunt het zo bol krijgen als je wilt. Alleen krijg je hoe dan ook krasjes op je metaal en moet je weer schuren, slijpen en polijsten. Polijsten kan met een dremel alleen moet je wel vet kopen.
Succes met uitzoeken.
Succes met uitzoeken.
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer: