'kop'(of eigenlijk 'nek') nodig

Vragen en/of tips over het gebruik van materialen en gereedschappen kun je hier kwijt, denk aan een tangetje, een rijgbord, draad of elastiek, etcetera.
Gesloten
irene
Bead Discoverer
'kop'(of eigenlijk 'nek') nodig

Bericht door irene » ma 17 nov 2003 22:17

hallo,
ik ben eigenlijk op zoek naar een 'kop' of nek waar je een ketting om kan hangen om je creatie netjes te kunnen fotograferen.
Weet iemand waar je zo'n ding kan kopen of heeft iemand er een liggen waar zij niks mee doet??? :lol:

tis ook zo sneu een creatie aan een spijkertje te hangen voor een foto.... nee hoor geintje, zo simpel ben ik zelfs niet.... :oops:

groetel
irene

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 17 nov 2003 22:18

ze noemen het ook wel 'sieradenbustes'. ;-) op http://www.kralen.com/f/viewtopic.php?t=964" onclick="window.open(this.href);return false; (onder ruilen en verkopen) verkoopt iemand het.

irene
Bead Discoverer

Bericht door irene » ma 17 nov 2003 22:24

ohhh, :oops: :oops: en ik daar steeds maar niet naar kijken omdat ik dacht dat dat een of andere creatie voor het bovenlichaam was, of een bikini met kralen ofzo en daar ga ik dus echt niet niet aan beginnen, eerst maar kettingen etc :oops: :oops:

(stiekem toch blond....)
groets

@nneke
Bead Intelligent

tentoonstellen voor foto.

Bericht door @nneke » di 18 nov 2003 16:33

hallo Irene, het is mij opgevallen dat soms kettingen worden gefotografeerd rond de hals van een prachtige keramiekvaas of iets in die geest. Zelf vind ik dat ook een mooi alternatief. Als je een mooiekristalheldere glazen vaas hebt, kun je die eerst ""vullen"" met een shawltje in de bijpassende kleur.

:geluk: kralengroetvan@nneke :geluk:
MET KRALEN KOMT ZONNESCHIJN ........

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » di 18 nov 2003 16:51

Bij deze topic hadden wij het er over: http://www.kralen.com/f/viewtopic.php?t ... ght=bustes" onclick="window.open(this.href);return false;

Bij deze Alex Hogeslag kun je ze ook bestellen

Ze zijn van karton en bekleed met zwart velours dit is zijn e-mail adres:

hogeslag@keyaccess.nl

Als je er dan naar vraagt stuurt hij je een mailtje met foto en uitleg daarover. Ze kosten € 4,95 bij hem. Had het namelijk van de week nog gevraagd.

Deze zijn makelijk te vervoeren en nemen weinig ruimte in beslag want je kunt ze plat maken.

Ik geloof dat iemand van het forum hier ze ook verkocht...

Succes!
Veel liefs,
Marlies

Carola
Bead Believer

Bericht door Carola » di 18 nov 2003 17:02

Toen ik een tijd terug hiernaar op zoek was had ik ook een mail naar hem gestuurd en daar heb ik nooit wat op terug gehad. Niet zo netjes vond ik.
Liefs Carola

Jacqie
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Jacqie » di 18 nov 2003 18:34

Oeps, zeker niet netjes

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » wo 19 nov 2003 12:10

???

Vreemd??
Ik heb daar geen last van gehad. Ik zal voor de zekerheid het e-mail adres nakijken, misschien dat ik iets verkeerd heb neer gezet wat me eigenlijk waarschijnlijk lijkt.
Veel liefs,
Marlies

Gesloten